کد خبر: ۶۷۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
تعداد بازدید: ۳۶۰
شب تار ایرانیان و حق پایمال شده یل ایرانی؛
خدا لعنتتان كند كه اميدِ مردمي را نااميد مي كنيد. اشكِ قهرماني را درمي آوريد. گريه هايش بعد از ناداوري، مثل مادري بود كه جوانش را از دست داده؛ همانقدر دردناك و تكان دهنده.
امان از آیان، داد از بهداد و بیداد از ریو / بوي گندِ فساد، همه جا را پر كردهبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز؛ شوک عجیب، بهداد سلیمی در آستانه کسب مدال حذف شد؛ هیات ژوری رای داوران را برگرداند. آیا مافیای وزنه برداری باز هم کار خودش را کرد و حق را ناحق؟ آیا بلایی که در سال‌های گذشته بر سر سهراب مرادی آوردند تا اسطوره وزنه برداری جهان در وزن او مدال آور باشد این بار بر سر بهداد آوردند یا اینکه رای هیات ژوری عادلانه بود و حذف بهداد سلیمی منصفانه؟
 
امشب پس از شاهکار بهداد در شکستن رکورد یکضرب المپیک و جهان ملت ایران سر از پا نمی شناخت و از شادی خواب بر چشمانمان حرام شده بود اما رد رای داورها توسط هیات ژوری در پذیرش مهار وزنه 245 کیلوگرمی شوک آور بود و مثل آب سردی بر تمام وجود ملتهب و پرهیجان ما. بهداد سلیمی که پس از پارگی رباط صلیبی دوباره ایستاد و با تمرینات طاقت فرسا در چهار ماه اخیر خروارها آهن سرد را بار زد و خالی کرد قلب  همه را با وزنه هایش لبریز از شادی و شور و نشاط کرد اما..... امان از این آیان که قبل از مهار وزنه دو ضرب توسط بهداد نزد میز داوری رفت و با آنها حرف زد.
 
او چه گفت؟ چه کرد؟ حالا ما مانده ایم و یک دنیا سوال؟ حقیقت کدام است؟ خود فریبی می کنیم یا اینکه حق یک ملت را، حق بهداد، یل ایران زمین، شیر بیشه مازندران، قویترین مرد جهان را در روز روشن ریو و شب تار ایرانیان پایمال کردند؟ امان از آیان، داد از بهداد و بیداد از ریو
 
فيفا و فسادِ سازمان يافته بلاتر در فوتبال نشان داده هيچ چيز در ورزشِ دنيا پاك نيست. چه برسد به مافيايِ وزنه برداري و آيان كه فساد را علني كرده است.
 
خدا لعنتتان كند كه اميدِ مردمي را نااميد مي كنيد. اشكِ قهرماني را درمي آوريد. بهداد سليمي با زانوهايِ دردناك، اميدِ كشوري را بالاي سر بود. حيف كه بوي گندِ فساد، همه جا را پر كرده است.
 
گريه هايش بعد از ناداوري، مثل مادري بود كه جوانش را از دست داده؛ همانقدر دردناك و تكان دهنده. درود به شرفت بهداد سليمي. شير مادر حلالت ورزشكار.
حسین قدوسی – علی عالی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: