کد خبر: ۶۷۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
تعداد بازدید: ۶۲۷
بازیگر سریال خانه به دوش در کانال کردی سحر
بازیگر ارزشمند تئاتر، سینما وتلویزیون ایران گفت: خانه به دوش هنوز هم جایگاه خوبی بین مردم دارد و حس بازی در سریال هنوز در بین بازیگران مانده است.
نظری : ارادت خاصی به مردم  کرد دارم  / امیدوارم  به کردستان عراق سفر کنم / علی صادقی هنوز مرا خاله صدا می زندبه گزارش خبرداغ ، فلور نظری بازیگر ارزشمند کشورمان که در برنامه ما وشمای شبکه کردی سحر حضور یافته بود اظهار کرد  : از اینکه به برنامه شما که بیشتر مخاطبان کرد زبان دنیا را دربرگرفته است دعوت شده ام خوشحالم وواقعیت اینکه زمانی به من گفته شد که در برنامه ایی که مخاطبان کرد زبان را تشکیل می دهد دعوت شده ایی بسیار خوشحال شدم . چراکه ارادت خاصی به کرد زبانهای کشورمان وسایر کردزبانهای دنیا دارم .

وی در ادامه افزود: من اهل لاهیجان هستم از خطه شمال کشور عزیزم ایران که در رشته حسابداری درس خوانده ام و از سن 18 سالگی به عرصه بازیگری وارد شده ام. من با توجه به اینکه در رشته ایی غیر هنر درس خوانده ام برنامه ریزی کردم در صورتی که بعد از گذشت 5 سال از بازیگری به جایی نرسیدم این رشته را کنار گذاشته وکار دیگری را برعهده بگیرم البته من مدرک بازیگری ام را ازدانشگاه سوره گرفته ام.

نظری بااشاره به سریال خانه به دوش که در ماه مبارک رمضان سال 83 به روی آنتن رفت گفت: حانه به دوش از بهترین کارهایی بود که من در آن بازی کردم . این سریال سرگذشت دو خانواده از دو طبقه جامعه بود یکی فقیر و دیگری ثروتمند. و من در نقش نسرین و مریم امیر جلالی در نقش خواهرم  که از قشر فقیر بود بازی می کردیم که از شاهکارهای زمان خود است هنوز هم مردم مرا به نام نسرین صدا می زنند و علی صادقی مرا هم به نام خاله می خواند چرا که حس بازی در آن سریال هنوز باقی مانده است.

بازیگر سریال تکیه بر باد اضافه کرد: من اصولا پرکار نیستم اما برای بازی در سریال یا نمایشنامه دوست دارم پیشنهاد زیادی داشته باشم . البته پیشنهاد زیادی مطرح شده بود اما به خاطر مسائل مالی قادر به قبول آن نبودم.

وی با اشاره به کرد زبانهای ایران وسایر کشورها گفت: من به کردها اردات زیادی دارم و دوست دارم به کردستان عراق سفری داشته باشم وامیدوارم  این خواسته من عملی شود. وخوشحالم مردم کرد زبان ایران ، عراق و دیگر کشورها کار مرا می بینند. من موسیقی ، لباس و زبان کردی را دوست دارم و عاشق این ها هستم. درواقع مردم کرد مردمی خونگرم هستند چرا که در آلمان من با کردها همسایه بودم و به نظرم کردها از خصیصه اصالت ، مهربانی برخوردار هستند و هم اکنون مردم  هرجایی مرا می بینند فکر می کنند که کرد هستم و من به خود می بالم.

نظری در باره هنر نویسندگی به عنوان هنر دومش تصریح کرد: من قلم بدی ندارم و داستانهای کوتاه زیادی را نوشته ام و سعی می کنم هنر نویسندگی را در زمان فراغت استفاده کنم. 

بازیگر سریال پرطرفدار خانه به دوش یاد آور شد : امیدوارم که مردم جهان در صلح ، آرامش و بدور از هر گونه جنگ و خونریزی باشند.

تنظیم:مهران حسینی

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: