کد خبر: ۶۷۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
تعداد بازدید: ۴۷۱
سهم فرنگی کاران از اول هم سه مدال بود؛
توقع از کشتی فرنگی قبل از اعزام به ریو، یک طلا و یک نقره و یک برنز بود که تا به حال فقط برنزش به دست آمده است و مانده یک طلا و یک نقره ای که امروز باید برای بردنش بجنگند.
توقع یک طلا و یک نقره از رقابت های امروز کشتی فرنگیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، در پیش داوری های اولیه کارشناسان، 12 مدال مثل لندن برای کاروان ورزش ایران در ریو در نظر گرفته شده بود، با این تفاوت که تصور می شد این 12 مدال، 4 تایش طلا، 4 تایش نقره و 4 تایش برنز باشد.
 
در پیش داوری ها، کارشناسان برای وزنه برداری، تکواندو، کشتی آزاد و فرنگی شانس برابر یک طلا، یک نقره و یک برنز قائل بودند.
 
یعنی منتظر بودند وزنه برداری با کیانوش رستمی، سهراب مرادی و بهداد سلیمی یک طلا، یک نقره و یک برنز بگیرد، تکواندو هم با فرزان عاشورزاده، سجاد مردانی و کیمیا علیزاده یا مهدی خدابخشی همین یک طلا، یک نقره و یک برنز را تکرار کند و سهم آزاد و فرنگی هم هر کدام همین باشد.
 
در کشتی آزاد روی دو یزدانی (حسن و رضا) و حسن رحیمی و البته کمی هم کمیل قاسمی حساب می شد و در فرنگی هم روی سوریان، عبدولی و امید نوروزی.
 
یعنی توقع اولیه این بود که عبدولی نقره بگیرد، سوریان برنز و امید نوروزی طلا اما حالا که سوریان حذف شده و عبدولی هم برنز گرفته، اگر قاسم رضایی و امید نوروزی طلایی های المپیک قبلی به فینال برسند و یکی طلا و دیگری نقره بگیرد، فرنگی هم صاحب نمره قبولی می شود.
 
البته تا این جای کار در وزنه برداری دو طلا داریم و همین دو طلا و طلای سوم که احتمالا بهداد خواهد گرفت، این امکان را به ما می دهد که تعداد طلاهای مان را بیشتر کنیم.
 
جالب است بدانید وزیر ورزش قبل از اعزام تیم به نزدیکان خود گفته بود ورزش ایران در ریو هفت مدال می آورد. وزیر برای وزنه برداری سه مدال، تکواندو یک مدال و کشتی آزاد و فرنگی روی هم سه مدال پیش بینی کرده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: