کد خبر: ۶۷۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
تعداد بازدید: ۵۸۸
بالغ بر 4000 فعال زنان و فعال مدنی در بیانیه ای خطاب به ریاست صدا وسیما به دلیل توهین به لیلا رجبی اعتراض کردند و خواستار عذرخواهی رسمی صداو سیما شدند.
اعتراض به توهین مجری تلویزیون به لیلا رجبیبه گزارش خبرداغ به نقل از آنا، بالغ بر 4000 فعال زنان و فعال مدنی در بیانیه ای خطاب به ریاست صدا وسیما به دلیل توهین به لیلا رجبی اعتراض کردند و خواستار عذرخواهی رسمی صداو سیما شدند.

اعتراض به توهین مجری تلویزیون به لیلا رجبی

در متن این بیانیه که خطاب به رییس سازمان صدا و سیما آمده است و رونوشت آن برای رییس جمهور ارسال شده است، آمده است؛

رئیس محترم سازمان صدا و سیما

جناب آقای علی عسگری

باسلام و احترام

شاید زمان آن رسیده باشد که در جایگاه مخاطب و دیدبان اصلی سیمای ملی وظیفه شما و همکارانتان را یادآوری کنیم: "اعتلای عزت ملی".

شاید فراموش کرده باشید که زنان این سرزمین در فضای سراسر مردانه ورزش فرصت‌ها را غنیمت شمرده‌اند و با کمترین هزینه و امکانات، سهمیه المپیک را برای کشورشان به ارمغان آورده اند اما مجری سیمای ملی که به نظر می‌رسد از سد گزینشی و مدیریتی سازمان صدا و سیما عبور کرده است، آن را نادیده گرفته و لیلا رجبی، ملی پوش قهرمان کشور را متهم به "بی غیرتی" کرده است.

به نظر می‌رسد مطالعه اصول و مبانی سازمان صدا و سیما را که بر مبنای قانون اساسی نگارش شده است، به ضوابط و وظایف سازمانی مجموعه خود بیفزایید تا همکارانتانه بیش از پیش با وظیفه خود آشنا شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
sdh
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
0
0
بله بنده خداکه بدون هیچ امکاناتی تو شهرگرمی مثل بوشهر بااون شرجی بدون هیچ پشتوانه ای تمرین میکنه وکارمیکنه بی غیرته اماشماکه توتهران زیرکولربخاطرحرفای مفتی که جلودوربین میزنید کلی پول خرجت میشه غیرت داری؟شمااگه غیرت نداری آدم باش،اعتراض واجبه وصداوسیمابایدجوابگوی این مجری های وراجش باشه
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: