کد خبر: ۶۷۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸
تعداد بازدید: ۸۶۸
مدافع تیم پرسپولیس گفت:برادرم بیشتر سعی می کند انتقاداتش را از من را بگوید و حرف هایی می زند که واقعا برایم ارزشمند است.
به گزارش خبرداغ،محسن ربیع خواه در گفت و گو با کاپ،درباره پیروزی سرخپوشان مقابل صبا اظهار داشت:بازی سختی بود اما خدا را شکر می کنم که به یک سه امتیاز مهم رسیدیم.حریف بازیکنان باتجربه زیاد داشت.با حضور تماشاگران و حمایت های آنها،پرسپولیس از حریفانش یک گل جلو هست و خوشحالم در این مقطع فصل صدرنشین هستیم.البته فصل  الان تمام نمی شود و به طور حتم همه هدف مان این است که دل هواداران را شاد کنیم.

وی درباره روند خود که به حضورش در ترکیب اصلی پرسپولیس انجامیده است گفت:من سعی می کنم و باید بازی به بازی بهتر شوم.واقعا بعد از بازی فولاد خیلی سختی کشیدم.بعد از آن بازی برانکو خیلی به من لطف داشت و اعتماد کرد و با صحبت هایش من را ریکاوری کرد.از او ممنون هستم و همه وجودم را برای موفقیت پرسپولیس می گذارم.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه فرهاد ربیع خواه برادرش سابقه حضور در این تیم را داشته و اینکه او چه توصیه ای برای وی دارد بیان داشت:برادرم گنجینه خوبی برای من هست و واقعا نکات خوبی را برایم می گوید.او بیشتر سعی می کند انتقاداتش را از من را بگوید و حرف هایی می زند که واقعا برایم ارزشمند است.

ربیع خواه افزود:در این مدت که در پرسپولیس حضور دارم جو بسیار خوبی در تیم هست.بازیکنان بزرگ تیم واقعا کمک زیادی به من کرده اند و ارتباط صمیمی میان ما وجود دارد.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: