کد خبر: ۶۷۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵
تعداد بازدید: ۶۴۱
سوت شروع مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های المپیک با انجام وزن‌کشی دو وزن اول امشب به صدا در‌می‌آید.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،مراسم وزن‌كشي دو وزن اول (‌59 و 75 كيلو‌) مسابقات كشتي فرنگي بازي‌هاي المپيك 2016 برزيل نيمه‌شب امشب و اولين دقايق بامداد يك‌شنبه برگزار مي‌شود. كاروان كشتي فرنگي كشورمان با تركيب حميد سوريان، اميد نوروزي، سعيد عبد ولي، حبيب‌ا... اخلاقي، قاسم رضايي و بشير باباجانزاده در اوزان 59، 66، 75، 85، 98 و 130 كيلو از هفته گذشته راهي ريودوژانيرو شده و با ورود به دهكده بازي‌ها، در طبقه هشتم يك برج 18 طبقه مستقر شدند. اتاق‌هاي كوچك دو متري و وضعيت نامناسب اتاق‌ها كه فاقد هرگونه امكانات رفاهي يك محل اسكان معمولي نظير يخچال و تلويزيون هستند، شرايط خسته و كسل‌كننده‌اي را به ملي‌پوشان كشورمان تحميل كرده است. فرنگي‌كاران كشورمان كه با عزمي راسخ براي دفاع از جايگاه و اعتبار المپيكي خود به ريو رفته‌اند، به‌رغم داشتن گرم‌هاي اضافي، برنامه‌هاي مورد نظر محمد بنا سرمربي تيم ملي، كادر فني و دكتر اميرساسان متخصص تغذيه تيم‌هاي ‌ملي ‌كشتي را مو به مو اجرا مي‌كنند تا براي حضور روي باسكول وزن‌كشي هيچ مشكلي از نظر تحويل وزن نداشته باشند.

 

بر اساس تصميم كادر فني، فرنگي‌كاران كشورمان كه بايد در يك روز كشتي بگيرند، در اتاق‌هاي نزديك به هم مستقر شده‌اند تا دكتر اميرساسان و مربيان تيم ملي براي كمك به كنترل و مراقبت در كاستن از گرم‌هاي اضافي ‌وزن خود دچار مشكل نشوند. با اين تصميم دكتر اميرساسان، دكتر نوروزي، كادر فيزيوتراپي و ماساژورهاي تيم ملي به‌موقع و هميشه در كنار ملي‌پوشان هستند تا فرنگي‌كاران هيچ مشكل و دغدغه‌اي در اين ارتباط نداشته باشند.


با توجه به همين تصميم محمد بنا و كادر فني، حميد سوريان و سعيد عبد ولي كه بايد امشب روي باسكول المپيك وزن خود را تحويل داده و با برداشتن قرعه، تكليف حريف دور اول و ساير همگروهي‌هاي خود را مشخص كنند، در دو اتاق جداگانه و نزديك به هم مستقر هستند. حبيب‌ا... اخلاقي و بشير باباجانزاده كه بايد در روز دوم مسابقات كشتي بگيرند و اميد نوروزي و قاسم رضايي هم كه بايد در روز پاياني پيكارهاي كشتي فرنگي به ميدان بروند، به صورت جداگانه و دو به دو با هم در يك اتاق مستقر شده‌اند. كادر فني هم در نزديكي اتاق‌هاي ملي‌پوشان مستقر هستند. آنچه كه بيش از هر چيزي ملموس و مشهود است، حضور دكتر اميرساسان در كنار ملي‌پوشان است. رفتار صميمي و دلسوزانه اميرساسان طي ساليان حضورش در كنار كشتي، او را به يكي از نفرات محبوب و مورد اعتماد فدراسيون‌هاي مختلف كشتي، مربيان و كشتي‌گيران تبديل كرده و در المپيك هم مثل تمام مسابقات جهاني، آسيايي و... مثل يك پروانه دور ملي‌پوشان مي‌چرخد تا آنها براي رسيدن به وزن قانوني با مشكل زيادي مواجه نشوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: