کد خبر: ۶۷۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۵۹۱
مهدی مهدوی اولین برد والیبال را به مردم تبریک گفت.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدوي بعد از برد سه بر صفر مقابل كوبا گفت: به مردم ايران و تيم ايران تبريك مي گويم.ما بعد از باخت هايي كه داده بوديم واقعا به اين برد نياز داشتيم.ديروز خيلي بد باخته بوديم حق ما بود كه ببريم.خدا رو شكر با استراحتي كه ديروز داشتيم توانستيم ريكاوري كنيم و امروز پيروز باشيم.

او افزود: اگر يك بازي ديگر را ببريم به جمع هشت تيم برتر مي رسيم.اميدوارم قرعه خوبي هم به ما بخوره و جزو ٤ تيم برتر هم برويم.برابر مصر هم مشكل خاصي پيش نيايد پيروز مي شويم.

مهدوي در واكنش به اينكه جنگ رواني و حواشي آخر بازي با لهستان نتوانست تاثيري روي كار ايران در ادامه مسابقات بگذارد، عنوان داشت: ما توانستيم مزد زحمت خودمان را بگيرم.بازي با لهستان يك اتفاق بود.در آن بازي ما بدشانسي آورديم و آنها حرفه اي تر عمل كردند.امروز هم بچه ها سنگ تمام گذاشتند و توانستيم پيروز شويم.ما فقط يك برد ديگر تا صعود مي خواهيم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: