کد خبر: ۶۷۶۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
تعداد بازدید: ۴۲۸
مدافعان حرم فرشته اند؛
سه جوان ایرانی در سالن سرپوشیده ورزشگاه ماراکانا برزیل نوشته مدافعان حرم فرشته اند را به نمایش گذاشتند.
تلاش 3 جوان ایرانی برای حفظ ارزش ها در قلب المپیک + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، گاهی اوقات ورزش میدانی برای بزرگ ترین پیروزی های سیاسی و اعتقادی می شود.
 
در میدان ورزش است که یک بانوی مسلمان امریکایی با حجاب رقابت می کند و چشم ها را خیره می سازد. در همین میدان ورزش است که زهرا نعمتی پرچمدار ورزش ایران با وجود نقص عضو با ورزشکاران سالم رقابت می کند و دنیا را به تحسین وا می دارد و در همین میدان ورزش است که سه جوان ایرانی در المپیک ریو و درست در روزهایی که داعش در حال تهدید امنیت المپیک است، نوشته مدافعان حرم فرشته اند را به دست می گیرند و به دنیا می گویند هر کجا که باشند تلاش سربازان ایرانی که پای اعتقاد خود ایستاده اند و در سوریه از حرم دفاع می کنند و با داعش و تندروها می جنگند را از یاد نمی برند.
 
آفرین به این جوانان ایرانی. آنها مثل ورزشکاران کشورمان برای ما قهرمان هستند. برای قهرمان بودن حتما نباید در میدان ورزشی حضور داشت، گاهی اوقات می توان در حاشیه میدان هم قهرمان شد و روی سکو کاری کرد که صدها قهرمان داخل میدان شاید قادر به انجامش نباشند.
 
این عکس در حاشیه بازی والیبال ایران و لهستان در ریو گرفته شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: