کد خبر: ۶۷۶۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
تعداد بازدید: ۷۱۲
تجمع اعتراضی مقابل سازمان لیگ؛
تعدادی از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس هم زمان با برگزاری نشست های خبری هفته چهارم لیگ برتر مقابل سازمان لیگ تجمع کردند.
هواداران پرسپولیس: رضائیان قربانی سه خارجی بی‌کیفیت شده/ برانکو با ما لج کرده استبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، هواداران ناراضی تیم پرسپولیس خواستار روشن شدن وضعیت رضاییان با سرخپوشان پایتخت شدند.
 
آنها معتقدند مسئولان پرسپولیس در حال بازی دادن هواداران این تیم و ملی پوش فصل گذشته هستند چرا که با توجه به فسخ قرار داد رضاییان با پرسپولیس، سرپرست باشگاه ادعا می کند که رضاییان امسال هم پرسپولیسی است. به این ترتیب به طور کلی باشگاه هواداران را سرکار گذاشته است. در میان هواداران یک جانباز هم دیده می شود. 
 
آنها همچنین اعتقاد داشتند برانکو با رضاییان مشکل دارد و با هواداران لجبازی می کند چرا که وی نمی خواهد بازیکنانی همچون گولچ و 2 بازیکن اوکراینی را از ترکیب تیم خارج کند و به نوعی رضاییان را قربانی این سه بازیکن بی کیفیت کرده است.
 
همچنین هواداران بیان کردند که فرشاد احمد زاده و کمال کامیابی نیا با حضور رضاییان در پرسپولیس مخالفت کردند وبه کادر فنی تاکید می کنند این بازیکن را به تیم راه ندهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
United States
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
0
0
راستی فکر کردید چرا تو این سالها نتونستیم قهرمان بشیم؟ علی دایی اومد علی کریمی را گذاشت کنار، یحیی اومد مهدوی کیا را گذاشت کنار، برانکو اومد پار سال سید جلال را نخواست و دیدید چه بلایی سرمون اومد حالا هم نوبت رامین رضاییان است. ما مدام داریم سرمایه سوزی می کنیم و بعد چوبش را می خوریم تا کی بایستی به این رویه غلط ادامه بدهیم. اگر یک ستاره بخواهیم بیاریم تو تیممون، اگر هدایتی نباشه هیچ کاری نمی تونیم بکنیم . وقتی پشتوانه مالی مون اینطوری است لا اقل قدر داشته هامون را بدونیم. مگر پار سال برانکو اشتباه نکرد؟ مربی که خدا نیست هر تصمیمی گرفت بگیم درسته ، اونم اشتباه می کنه. ما که بز " اخوش" نیستیم که هر کاری مدیریت و هیات مدیره و مربی کرد تایید کنیم. ببینید اینا کدوم بازیکن شاخ خارجی گرفتند . این گلر که اینهمه دارند سنگش را به سینه میزند بطور متوسط هر بازی بیشتر از یک گل خورده. پارسال تیم خوب بازی می کرد رو به رشد بود با اینکه نتیجه نمی گرفت همه حمایتش کردیم تا بلند شد و مدعی شد. که تصمیم خیلی درستی بود. آیا سرمایه سوزی تصمیم منطقی است؟؟ در کل این قضیه فقط رامین اشتباه کرده؟ خود برانکو و باشگاه که افتاده بودند دنبال وریا غفوری اشتباه نکردند؟ باشگاه که ادعا می کنه رامین بازیکن تیمش است و باهاش قرارداد دارد چرا لیستش را پر کرده و جا براش نگذاشته؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: