کد خبر: ۶۷۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
تعداد بازدید: ۳۱۲

رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب استان خوزستان اظهارداشت: آموزش نیروهای شعب در بحث تعامل مثبت با مشتریان، شناسایی خواسته ها، نیازها و حل مشکلات آن ها می تواند سپرده بیشتری را جذب نماید.

به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، محسن پدرام رئیس هیات مدیره و تیمور غفاری عضو هیات مدیره بانک، در راستای بررسی وضعیت شعب و ارزیابی عملکرد استان ها طی سفری دو روزه به استان خوزستان از ساختمان سرپرستی و شعب این استان بازدید نمودند.

در این سفر، از دوایر مختلف ساختمان سرپرستی و برخی شعب سطح استان شامل: میدان بسیج دزفول، فتح المبین، بازار، صفی آباد و ... بازدید به عمل آمد و ضمن بررسی عملکرد و ارزیابی فعالیت های صورت گرفته رهنمودهای لازم به منظور ارتقاء کیفی و کمی شعب ارائه گردید.

رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکید بر تاثیر حفظ آراستگی شعب در جذب مشتریان افزود: نظافت و آراستگی نمای بیرونی و وضعیت داخلی ساختمان شعب، نقش بسزایی در افزایش رغبت مشتریان در مراجعه به بانک دارد و کارکنان ما باید مطلوبیت محیط داخلی شعب را از نظر روانی، اجتماعی و فیزیکی بالا ببرند.

وی ادامه داد: یك محیط خوب، می‌تواند بر رشد ارزش های كاركنان و افزایش توان و بهره‌وری آنان اثرگذار باشد. تنوع فعالیت های بانكی، سازماندهی محیط كار و ایجاد محیطی آرام در بانک می تواند به فعال شدن بیشتر، شادابی، رشد خدمات مثبت و دستیابی به اهداف سیاست های مالی و اعتباری سال 95 منجر گردد.

در ادامه تیمور غفاری با اشاره به جایگاه و نقش نیروی انسانی در جذب منابع قرض الحسنه بیان داشت: تجهیز منابع قرض الحسنه پایدار، مستلزم داشتن كاركنانی ماهر، مشتری مدار و آموزش دیده است.

عضو هیات مدیره بانک تصریح کرد: در بعد فنی، كاركنان باید توانایی استفاده ازتكنولوژی جدید را داشته و در شغل خود حرفه‌ای باشند و دربعد انسانی، باید بتوانند به بهترین نحو با مشتریان در تعامل و ارتباط باشند.

شایان ذکر است، در پایان جلسه هم اندیشی و گردهمایی روسا و کارکنان صف و ستاد استان خوزستان با حضور محسن پدرام و تیمور غفاری در محل ساختمان سرپرستی استان برگزار شد و در رابطه با سوالات مطرح شده رهنمودهای لازم ارائه گردید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: