کد خبر: ۶۷۶۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۳
تعداد بازدید: ۸۴۳

همواره محبوبیت و فروش کراس‌اوورها در حال افزایش است و به همین دلیل پورشه نیز قصد گسترش کراس‌اوورهای خود را دارد زیرا تصاویر جاسوسی از یک کاین کوپه منتشرشده که نشان می‌دهد پورشه قصد دارد به‌طور مستقیم با ب‌ام‌و X6، مرسدس بنز GLE و رنجروور اسپرت کوپه که به‌زودی معرفی می‌شود به رقابت بپردازد.

Porsche-Cayenne-Coupe-SUV-4

شاید با دیدن تصاویر جاسوسی این خودرو که ترکیبی است از یک 911 و یک پانامرای بلند شده، از طراحی کاین کوپه ناامید شوید اما باید گفت انتظار می‌رود طرح نهایی کاملاً متفاوت و بسیار بهتر از این باشد. به‌احتمال فراوان این کراس‌اوور جدید درزمینهٔ موتور و گیربکس به‌طور کامل با نسل بعدی کاین اشتراک داشته و همچنین از موتورهای V6 و V8 جدید که به‌تازگی در نسل دوم پانامرا معرفی‌شده استفاده خواهد کرد.

Porsche-Cayenne-Coupe-SUV-2

همچنین گزارشی تأیید نشده هم نشان می‌دهد که یک نسخهٔ تمام الکتریکی نیز از کاین کوپه ساخته خواهد شد که از تکنولوژی آئودی Q6 E-Tron استفاده نموده و برای رقابت با تسلا مدل X عرضه می‌شود. انتظار می‌رود پورشه کاین کوپه یک سال پس از معرفی نسل سوم کاین به بازار عرضه گردد.

منبع: سایت پدال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: