کد خبر: ۶۷۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
تعداد بازدید: ۴۳۹
در فاصله دو هفته تا آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ ترکیه بیشتر تیم‌های حاضر در این فصل از سوپرلیگ مراحل پایانی تمرینات پیش‌فصل خود را پشت ‌سر می‌گذارند از جمله آلانیا اسپور که سجاد شهباززاده مهاجم ایرانی را در اختیار دارد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،این تیم که اردوی خود را در کمپ اختصاصی باشگاه فنرباغچه در حاشیه شهر استانبول برپا کرده است در دومین بازی دوستانه خود بعد از شکست برابر آدانا اسپور این بار در غیاب شهباززاده به مصاف اسکی‌شهیر رفت و با یک گل شکست خورد.

 

در این جدال حسین کاپار سرمربی آلانیا ترجیح داد به ستاره ایرانی خود استراحت داده و از مهاجمی دیگر در ترکیب سود ببرد اما با این وجود سایت YENIALANYA در تشریح آخرین وضعیت تیم تازه صعود کرده به سوپرلیگ ترکیه تأکید کرد سرمربی آلانیا ترکیب اصلی‌‌اش را شناخته که در این ترکیب سجاد شهباززاده انتخاب اول برای مهاجم نوک قلمداد می‌شود.

 

این در حالی است که سایت باشگاه ترکیه‌ای تصاویری از تمرین سنگین سجاد در اردوی استانبول را روی خروجی خود قرار داد که نشان می‌داد مهاجم سابق استقلال انگیزه‌های زیادی برای درخشش در این باشگاه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: