کد خبر: ۶۷۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
تعداد بازدید: ۱۰۴۶
اکبری مبارکه بازیگر سریال امام علی مهمان امشب شبکه جهانی سحراست.
بازگیر نقش ابن ملجم  در شبکه سحر/ اکبری مبارکه مهمان امشب برنامه ما و شمای شبکه جهانی سحر

به گزارش خبرداغ ، مهمان این هفته برنامه ما وشمای شبکه سحر،  کریم اکبری مبارکه بازیگر سریال خروس است.

کریم اکبری مبارکه متولد 1332 در تهران ، بازیگر و کارگردان ایرانی سینما و تئاتر است که مشهورترین نقش وی در تلویزیون نقش ابن ملجم مرادی در امام علی بوده است.

از جمله فیلم ها و سریال هایی که اکبری مبارکه در آن به ایفای نقش پرداخته است شامل:  خروس (۱۳۹۲) ، روزهای زندگی (۱۳۹۰جراحت (۱۳۸۹) ، مختارنامه (۱۳۸۸) ؛ چند می‌گیری گریه کنی (۱۳۸۴  امام علی (۱۳۷۵) در نقش ابن ملجم و.....است.

 برنامه ما و شمای شبکه جهانی سحر که به طور زنده یکشنبه شب ها از شبکه جهانی سحر به روی آنتن می رود پذیرای کریم اکبری مبارکه هنرمند ارزنده کشورمان خواهد بود.

در این برنامه هرهفته یکی از بازیگران سرشناس ایرانی به گفتگوی مستقیم با مخاطبان می پردازد. مخاطبان کرد زبان این برنامه از سراسر جهان، کردستان عراق و ایران و اروپا هر هفته با تماس تلفنی با برنامه هم با بازیگر محبوب خود به طور مستقیم صحبت می کنند .

این برنامه به تهیه کنندگی مصطفی قوامی هر یکشنبه شب باحضور هنرمندان مشهور کشور به روی آنتن می رود.

 

انتهای پیام /

تننظیم: خدیجه خدائی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: