کد خبر: ۶۷۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
تعداد بازدید: ۴۰۰
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از تمدید پیش ثبت‌نام سفر به عتبات برای ایام عرفه، محرم، تاسوعا و عاشورا خبر داد و گفت: متقاضیان تا ۲ روز دیگر برای نام‌نویسی فرصت دارند.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری تسنیم: محسن نظافتی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت درباره پیش‌ ثبت‌نام متقاضیان اعزام به سفر عتبات در ایام عرفه، محرم، تاسوعا و عاشورا اظهار کرد: مهلت پیش‌ ثبت‌نام از متقاضیان اعزام به این سفر به دلیل تماسهای مکرر مردم و استقبال مناسب علاقمندان، تا دور روز دیگر تمدید شد.

وی ادامه داد: این مهلت نام نویسی که عصر امروز(جمعه) به پایان می‌رسید تا عصر ‌یک‌شنبه تمدید شد تا علاقمندان سفر به عتبات در ایام محرم و عرفه، بتوانند با خیالی آسوده مراحل ثبت‌نام را طی کنند.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: این دوره از اعزامها مربوط به بازه زمانی 13 شهریور لغایت 15 آبان است که ایام عرفه، تاسوعا و عاشورای حسینی نیز در این دوره قرار دارد و تاکنون بیش از 50 هزار نفر نام‌نویسی کرده‌اند که به طور حتم این تعداد افزایش می‌یابد.

نظافتی اظهار کرد: قرعه‌کشی از ثبت‌نام کنندگان نیز چند روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام انجام می‌گیرد و امیدواریم متقاضیان ثبت‌نام خویش را به ساعت‌های انتهایی موکول نکنند و هرچه زودتر به تکمیل تقاضای خویش بپردازند.

وی در پایان تاکید کرد: تمامی متقاضیان سفر به عتبات عالیات به‌ویژه در ایام پر ازدحام، از عزیمت با کاروانهای غیرمجاز جدا خودداری کنند چرا که تبلیغات آنها برای جذب مشتاقان زیارت است و مردم باید در این زمینه دقت و آگاهی را مدنظر قرار دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: