کد خبر: ۶۷۵۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
تعداد بازدید: ۳۵۴
امروز به طور کلی شاهد حجم معاملات نسبت به دیروز بودیم و قیمت های تسویه قراردادهای آتی سکه برای دومین روز متوالی در همه سررسیدها کاهش یافت.
به گزارش خبرداغ به نقل از تابناک نوشت: امروز به طور کلی شاهد حجم معاملات نسبت به دیروز بودیم و قیمت های تسویه قراردادهای آتی سکه برای دومین روز متوالی در همه سررسیدها کاهش یافت.

در پایان معاملات بازار آتی سکه در روز پنج شنبه، امروز به مانند دیروز شاهد کاهش قیمت تسویه بازار آتی سکه در همه سررسیدها بودیم.

حجم قراردادهای آتی سکه در بازار امروز نسبت به دیروز با کاهش همراه بود. امروز قیمت اونس طلا نسبت به دیروز تقریبا با افزایش 4دلاری به رقم 1359 دلار رسید، اما دلیل اصلی کاهش قیمت های تسویه که هم منجر به کاهش قیمت های تسویه سکه آتی و هم منجر به کاهش سکه بهار ازادی به میزان یک هزار ریال که قیمت سکه بهار آزادی رابه یک میلیون و 118 هزار تومان رساند، کاهش قیمت دلار در یازار آزاد به رقم 3511 تومان رسید.

در جدول زیر خلاصه ای از گزارش معاملات بازار آتی سکه در آخرین روز کاری در هفته جاری نشان داده شده است. لازم به ذکر است که الان وجه تضمین یک میلیون و 150 هزار تومان است که اهرم بازار حدود 10 است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: