کد خبر: ۶۷۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۸۸۲
بعد از نورافکن، مگویان و مجیدی احتمالا زکی پور چهارمین مدافع چپ استقلال در سومین بازی این تیم در لیگ شانزدهم می شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،علیرضا منصوریان از همان روزهای ابتدایی انتخابش به عنوان سرمربی استقلال، شدیدا به دنبال جذب احسان حاج صفی بود. او می گفت با حضور غفوری و حیدری در سمت راست، همه رقبا برای مهار این سمت زمین برابر استقلال قرار می گیرند پس باید سمت چپ قدرتمندی داشت که وقتی کار، گره خورد فعال شود. احسان حاج صفی درنهایت نتوانست به تیمی جز سپاهان برود و حالا منصوریان است و جناح چپی که هنوز مرد ثابتش را پیدا نکرده.

 

در بازی اول برابر نفت، امید نورافکن به عنوان مدافع چپ بازی کرد و بد کار نکرد. در بازی بعدی، هرایر مگویان به عنوان مدافع چپ وارد زمین شد. در اواخر بازی هم میثم مجیدی در این قسمت زمین تست شد. اما گویا هیچکدام از این نفرات نتوانسته اند منصوریان را کاملا متقاعد کنند.

 

اگر اتفاق خاصی نیفتد، برابر صنعت نفت میلاد زکی پور به عنوان مدافع چپ استقلال در ترکیب اصلی قرار می گیرد. او گزینه اول منصوریان برای این فصل هم بود ولی به دلیل شکایت باشگاه نفت، منصوریان برای بازی دادن به این بازیکن 20 ساله ریسک نکرد. اما حالا مشکل با پس گرفتن شکایت باشگاه نفت، مرتفع شده و احتمالا زکی پور دفاع چپ استقلال است. در تمرینات این هفته استقلال، منصوریان بارها به صورت خصوصی با زکی پور حرف زده و احتمال حضورش در ترکیب اصلی را تقویت کرده است.

 

منصوریان در کنفرانس خبری قبل از بازی با صنعت نفت گفت:«احتمال دارد فردا با یک دفاع چپ جدید بازی کنیم. این پیراهن به دست هر شخص دیگری بیفتد دیگر از او پس نمی‌ گیریم. من میلاد زکی ‌پور را در این پست خوب دیدم».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: