کد خبر: ۶۷۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
تعداد بازدید: ۳۳۸
سرمربی جدید بلژیک در اولین اظهارنظر از تغییرات جدی در تیمش خبر داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، روبرتو مارتینز، سرمربی اسپانیایی جدید تیم ملی بلژیک در اولین اظهارنظر پس از به عهده گرفتن سمت جدید از لزوم تغییر ذهنیت در ترکیب شیاطین سرخ سخن گفت.

 جانشین مارک ویلموتس در این باره گفت: «از به عهده گرفتن سکان هدایت تیم ملی بلژیک بسیار خوشحالم چون تیمی خوب را در اختیار دارم. تنها باید با سطح بالای انتظارات کنار بیاییم و به توقعات پاسخ مناسبی بدهیم. تیم ملی بلژیک جوانان مستعدی دارد و رقبا همیشه احترام زیادی برای این تیم قائل هستند. همیشه نوع آماده‌سازی تیم اهمیت زیادی دارد. ما باید با اشتیاق و شوق بازی کنیم.»

او در ادامه از تغییری بزرگ حرف زد و ادامه داد: «ذهنیت تیم فعلی باید تغییر کند. وقتی روی شما به عنوان یک تیم مدعی حساب می‌شود، باید بتوانید با سطح توقعات کنار بیاید و نتایجی در حد انتظارات بگیرند. بلژیک فعلی، فاقد چنین فاکتوری است.برخورداری از ذهنیت پیروزی اهمیت زیادی دارد. قصد دارم به تیم فرصت بدهم طعم مالکیت و حمله در هر بازی را بچشد. برای آشنایی با تیم، تک تک بازیکنان ملی‌پوش را ملاقات خواهم کرد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: