کد خبر: ۶۷۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
تعداد بازدید: ۲۳۱۰
یک آهنگساز با انتشار تصویری از چت خود با «شهاب حسینی»، از عدم پرداخت دستمزد خود و لحن توهین‌آمیزی که با او صورت گرفته، انتقاد کرد.
 به گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها:  یک آهنگساز با انتشار تصویری از چت خود با «شهاب حسینی»، از عدم پرداخت دستمزد خود و لحن توهین‌آمیزی که با او صورت گرفته، انتقاد کرد.

علی‌بیرنگ در اینستاگرام خود نوشت: «خیلی صبر کردم...خیلی توی خودم ریختم و رنج کشیدم تا بگذرم از این بی حرمتی ای که بهم شد،اونم از طرف کسی که این روزها اسوه ادب و قهرمان ملت ماست.

داستان از این قراره که من موسیقی فیلمی به نام «چهارشنبه» را کار کردم و شهاب حسینی هم بازیگر این فیلم بود.

بعد از مدتی که کار در فیلم استفاده شد متوجه شدم که هیچ‌گونه قراری برای بستن قرار داد از طرف تهیه‌کننده و دستمزد کاری که کردم با من گرفته نمی‌شود. پیگیر ماجرا شدم و در آخر به من گفتنند که شما قرار بوده به صورت افتخاری کار کنین و من هم پرسیدم میشه بگین دال بر کدام سند یا مدرکی. خلاصه بنده به تهیه کننده اعلام کردم که از طریق خانه سینما اقدام می‌کنم.

بنده در حال ورزش در سالن ورزشی بودم که این مسیج از طرف شهاب حسینی به عنوان سرمایه‌گذار فیلم برای که تا آن لحظه حتی نه میدانستم ایشان سرمایه گذار فیلم هستند نه اینکه برخوردی در مورد کار با ایشان داشتم ارسال شد.

فیلم هنوز اکران هستش،از من عذرخواهی نشده و دستمزدم هم نگرفتم.

موسیقی که میشنوید بخشی از موسیقی تیراژ فیلم چهارشنبه هستش، با عشق نوشتمش ولی بخاطرش جز بی‌احترامی چیزی نسیبم نشد که البته کی هنرمندی در این سرزمین دستمزد مادی و معنوی واقعی خود را گرفته که من توقعش را داشته باشم.

آقای شهاب‌خان، ممنون که حداقل حرمت پدرم را نگه داشتین.متاسفم برای شما که امروز از حرمت قلم می‌نویسین ولی خود

اس ام اس توهین آمیز شهاب حسینی به علی بیرنگ
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
0
1
واقعا تابلو که ساختگیه،،،بالاخره آدم های موفق دشمن حسود هم دارند،ماهم باور کردیم...توهم ازهمه جا بی خبر داشتی واسه خودت ورزش میکردی یهو شهاب بهت پیام میده که من اصلا به تو فکر نمیکنم و....پیام مربوط به ماه می یعنی 3 ماه پیشه الان یادت اومده پخشش کنی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
0
1
اصلا مشخص نیست که چه قدر ناشیانه قصد تخریب شهاب حسینی رو دارن
ما که اصلا نفهمیدیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
0
2
آخ جون دعوا من برم یه کیلو تخمه بخرم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
0
2
بچه ها رو جمع کن بریم دعوا
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: