کد خبر: ۶۷۵۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
تعداد بازدید: ۷۵۴
گولچ رفتنی می شود تا حق رشد بیلیک پرداخت نشود؛
گرچه جذب دروازه‌بان کروات بدون فسخ قرارداد با مدافع استرالیایی امکان دارد اما پرسپولیسی ها ترجیح می دهند به جای پرداخت حق رشد، غرامت مدافع شان را بدهند تا یک جای خالی در لیست این تیم باز شود.
مانع بزرگ برای ثبت قرارداد گلر جوان با پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، پس از این که بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس قطعی شد حالا دیگر این تیم برای جذب دروازه‌بان بزرگسال برای جانشینی الکساندر لوبانف جایی ندارد.

واقعیت این است که برانکو ایوانکوویچ اصلا دوست نداشت رضاییان برگردد و به همین خاطر دنبال رقیب بزرگسال برای علیرضا بیرانوند بود تا جای خالی برای رامین باز نگذارد اما بازگشت رضاییان و درخواست باشگاه از او برای پذیرفتن مدافع راست فصل گذشته اش برنامه‌هایش را به هم ریخت و بار دیگر او را در معذوریت قرار داد. حالا سرمربی کروات احتمالا باز هم با مدیران باشگاه تعامل می کند و رضاییان خواهد پذیرفت.
 
به همین دلیل باشگاه جدی‌تر از قبل به دنبال فسخ قرارداد آنتونی گولچ است. البته چون این بازیکن اعلام کرده حاضر به جدایی نیست احتمالا پرسپولیس باید غرامت سنگینی پرداخت کند. این‌طور که شنیده می‌شود مسئولان تیم با پرداخت این مبلغ مشکلی ندارند.
 
اولگ بیلیک، دروازه‌بان اوکراینی که برای ثبت قرارداد آمده در رده سنی زیر 23 سال بازی می‌کند. اگر چه جذب این دروازه‌بان بدون فسخ قرارداد با گولچ امکان دارد اما با توجه به قوانین اروپایی، پرسپولیس باید حدود 60 هزار دلار بابت حق رشد این دروازه‌بان علاوه بر مبلغ قراردادش پرداخت کند.
 
در واقع پرسپولیسی ها از بین حق رشد بیلیک و غرامت گولچ حاضر باید یکی را انتخاب کنند که طبیعتا برای اینکه دل برانکو را هم به دست بیاورند سراغ دومی خواهند رفت. بدین ترتیب پرسپولیسی‌ها تلاش می‌کنند تا با حدود 60 هزار دلاری که قرار بود حق رشد بیلیک باشد، بتوانند گولچ را راضی به فسخ کنند و به جای او یک دروازه‌بان بزرگسال و مطمئن را به تیم اضافه کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: