کد خبر: ۶۷۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
تعداد بازدید: ۴۱۶
نایب رییس اول فدراسیون فوتبال گفت: جیووا شرکت خوبی است و بحث 90 درصد و 10درصد تخفیف شب گذشته ای که در برنامه 90 مطرح شد درست نیست.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، علی کفاشیان درباره بحث جیووا و اسپانسر پوشاک تیم مبی اظهار داشت: جیوا شرکت خوب و معتبری است. هشت ماه برای اسپانسر تیم ملی فرصت داشتیم. تمرکز و بررسی مان شرکت جیوا را برای اسپانسرینگ تیم ملی انتخاب کردیم. هدف ما ارتقای فوتبال کشورمان است و برای آن نیاز به برنامه سازی و برنامه ریزی زیادی نیازمندیم.

وی درباره اینکه آیا مستندات برنامه شب گذشته 90 معتبر است یا خیر بیان داشت: دراین باره هیچ نظری ندارم و می بایست رییس فدراسیون فوتبال اظهار نظر کند. در کل جیووا شرکت خوبی است و بحث 90 درصد و 10درصد تخفیف شب گذشته ای که در برنامه 90 مطرح شد درست نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: