کد خبر: ۶۷۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
تعداد بازدید: ۵۰۳
سرپرست گروه موسیقی «لیان» از روایت زوایای ناشناس موسیقی بوشهر و معرفى استعدادهاى این موسیقى در کنسرت ۲۷ و ۲۸ مرداد در تالار وحدت خبر داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از وب‌سایت موسیقی ایرانیان: سرپرست گروه موسیقی «لیان» از روایت زوایای ناشناس موسیقی بوشهر و معرفى استعدادهاى این موسیقى در کنسرت ۲۷ و ۲۸ مرداد در تالار وحدت خبر داد.



 محسن شریفیان درباره اجرای برنامه جدید گروهش در تهران گفت: «استراتژی گروه لیان در همه این سالها، روایت بخش های مختلف و البته ناشناخته موسیقی بوشهر و زوایای پنهان آن به مخاطبان موسیقی است و در همه این سالها سعی کرده ایم این موسیقی محلی و غنی را در جغرافیای کشور بیشتر و بهتر معرفی کنیم. این بار هم همه سعی ما روایت بخشی دیگر از موسیقی بوشهر است که کمتر شناخته شده است.»

وی در ادامه افزود: «اغلب کارهاى ما براى اولین بار در تالار وحدت تهران رونمایى مى شود و از اینکه روایت هاى ناشناخته و بدیع موسیقی بوشهر باید از تهران و مناطق دیگر به گوش همشهری های من و جنوبی ها برسد شاکرم ولى حسرت مى خورم!»

این هنرمند ادامه داد: «دوست دارم وقتى قرار است یک داستان و یا اتفاق نوستالژیک منطقه در ترانه هایم روایت شود، در درجه ى اول احساس و برخورد مردم همان منطقه را ببینم تا نتیجه ى کارم را بیشتر حس کنم. اما این تبعید موسیقایى را پذیرفته ام و با این وجود تا ابد خودم را نسبت به موسیقی و فرهنگ غنی بوشهر مسئول می دانم و در تلاشم که تعریفی درست و هنری از فرهنگ این خطه از کشور را در ایران و جهان روایت کنیم.»

گفتنی ست سیاوش خلبانی مدیر اجرایی کنسرت لیان در تهران است و این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری «کامیاب بهاران» به مدیریت «علی حق شناس» برگزار خواهد شد و بلیت فروشی این کنسرت نیز در هفته های گذشته آغاز شده است و هم اکنون نیز ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: