کد خبر: ۶۷۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹
تعداد بازدید: ۳۸۲
عصر امروز صورت گرفت؛
هیات پارلمانی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در جریان سفر به لبنان با باسیل جبران وزیرخارجه لبنان دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، هیات کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی که در سفری دو روزه به کشور لبنان عزیمت کرده اند عصر امروز با باسیل جبران وزیر خارجه لبنان دیدار و گفتگو کردند.

‎براساس این گزارش، بروجردی و هیات همراه قرار است در دو روز اقامت در لبنان با « نبیه بری» رئیس مجلس ، « تمام سلام » نخست وزیر،« جبران باسیل» وزیر خارجه ملاقات و در نشست‌هایی با اعضای فراکسیون حزب الله ( وفاداری به مقاومت) در پارلمان، گروه‌های فلسطینی مقیم لبنان و اعضای تجمع علمای مسلمان شرکت کنند.

‎ادای احترام به شهدای مقاومت با حضور در روضه الشهیدین از دیگر برنامه‌های سفر هیات مجلس شورای اسلامی به لبنان اعلام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: