کد خبر: ۶۷۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸
تعداد بازدید: ۳۰۰
تیم های ماشین سازی و گسترش فولاد تبریز به تساوی بدون گل رضایت دادند.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، تیم های ماشین سازی و گسترش فولاد تبریز در چهارچوب هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان از ساعت 18:15 در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان با نتیجه مساوی صفر-صفر به اتمام رسید.

بدون شک عملکرد درخشان فرناندو دی خسوس و مانوئل مونیز دروازه بانان دو تیم گسترش و ماشین سازی نقش بی چون و چرایی در به ثبت رسیدن این نتیجه داشت. این دو دروازه بان بارها با واکنش های به موقع شان مانع از فروپاشی دروازه تیم شان شده اند البته دو بار هم تیر دروازه این دو دروازه بان به لرزه درآمد و کمک کرد تا بتوانند کلین شیت کنند.

حامد پاکدل بازیکن تیم ماشین سازی در اوقات تلف شده نیمه نخست با دریافت دومین کارت زرد از محسن ترکی در فاصله یک دقیقه از زمین مسابقه اخراج شد و تیمش یک نیمه را با یک بازیکن کمتر بازی کند. علیرضا نقی زاد، محمدامین درویشی و لوسیانو پریرا کارت زردی های این دیدار بودند.

با این نتیجه ماشین سازی 4 امتیازی شد و گسترش فولاد هم با تجربه دومین تساوی بدون گل دو امتیازی شد. حالا با نتایجی که به دست آمده همه چیز برای صدرنشینی پرسپولیس در لیگ برتر آماده شده است آنها در صورتی که بتوانند فولاد خوزستان را در ورزشگاه آزادی شکست دهند تنها تیم شش امتیازی لیگ تا پایان هفته دوم خواهند بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: