کد خبر: ۶۷۵۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
تعداد بازدید: ۳۴۴
برای بررسی آخرین تحولات منطقه؛
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: هیئتی از این کمیسیون صبح امروز راهی کشورهای سوریه و لبنان شد.
هیات پارلمانی ایران راهی سوریه و لبنان شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سیدحسین  نقوی‌حسینی گفت: هدف این سفر اعلام حمایت از سوریه در مقابله با تروریسم، تقویت محور مقاومت، بازدیدهای میدانی و بررسی آخرین تحولات منطقه است.

وی تصریح کرد: هیئت پارلمانی ایران در لبنان با نخست وزیر و وزیر امور خارجه این کشور و در سوریه با رئیس جمهور، نخست وزیر، رئیس جدید مجلس و وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو خواهد کرد.

نقوی‌حسینی اظهار داشت: این سفر، اولین سفر هیئتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مجلس دهم است و به دلیل اهمیت سوریه و لبنان، این دو کشور اولین مقصد انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، نقوی‌حسینی گفت: گزارش سفر هیئت پارلمانی ایران به سوریه و لبنان به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارائه خواهد شد.

این هیئت مرکب از علاءالدین بروجردی، رئیس و شهروز برزگر و هاجر چنارانی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: