کد خبر: ۶۷۵۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹
تعداد بازدید: ۶۳۱
سرمربی پدیده گفت: از الان به فکر بازی با نفت تهران هستیم؛ خداراشکر مهاجم ساحل عاجی مان هم می تواند در این مسابقه به میدان برود.
به گزارش خبرداغ،رضا مهاجری در گفت وگو با کاپ، درباره تساوی پدیده مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود. هر دو تیم نمایش جالب توجه ای داشتند. در نیمه اول بازیکنان ما خسته بودند اما در 45 دقیقه دوم چندین و چند بار موقعیت روی دروازه سیاه جامگان خلق کردیم و  حتی دو بار تیر دروازه این تیم راهم به صدا درآوردیم  اما تنها یک گل وارد دروازه آنها کردیم.

وی افزود: زمانی که گل معین عباسیان زده شد فکر کردم توپ او شانسی وارد دروازه شده است اما وقتی صحنه آهسته گل را دیدم متوجه شدم او واقعا دروازه را دیده بود و می خواست آن را باز کند. خداراشکر تیم ما رفته رفته شرایط بهتری پیدا می کند. گلی هم که دریافت کردیم در حالی به ثمر رسید که ما در حمله بودیم و روی یک اشتباه پنالتی دادیم. جالب است که مهرداد کفشگری همان موقع به دلیل مصدومیت بیرون از زمین بود و اگر او درداخل زمین حضور داشت شاید ما آن گل را دریافت نمی کردیم.

سرمربی پدیده درباره مصدومیت میلاد کمندانی، حسین مهربان و حمزه خذیروایی اذعان داشت: متاسفانه این بازیکنان را در بازی سوم هم به همراه نخواهیم داشت اما نمی خواهیم روی آنها ریسک  کنیم. ریکاوری نادرست باعث شد این بازیکنان مصدوم شوند و می خواهیم در تعطیلات به وجود آمده در لیگ آنها را به شرایط آرمانی برسانیم و سپس از آنها استفاده کنیم.

وی درباره دو بازی آینده پدیده که در تهران برگزار می شود تصریح کرد: ما در دو بازی آینده باید خارج از خانه بازی کنیم. احتمالا در تهران اردوی یک هفته ای برگزار کنیم. البته این را هم باید بدانیم که در نیم فصل دوم که مسابقات به شدت حساس تر می شود ما چند بازی پشت سر هم میزبان هستیم و این می تواند به ما کمک کند.

سرمربی پدیده درباره درگیری های بازی دیروز و همچنین عصبانی بودن حسین بادامکی در جریان بازی بیان داشت: این ذات فوتبال است بعضی اوقات پیش می آید. حسین بادامکی جزو بااخلاق ترین بازیکنان فوتبال کشورمان است. او اتفاقا دیروز پیش از شروع مسابقه به سمت من آمد و رخصت گرفت. امیدوارم که بتواند بازی های خوبی را به نمایش بگذارد. اگر از ما و سیاه جامگان حمایت های لازم صورت گیرد که احتمالا این اتفاق امسال رخ می دهد مطمئن باشید به مراتب بهتر از این خواهیم شد و می توانیم نماینده های خوبی برای استان خراسان رضوی باشیم.

مهاجری در پایان گفت: از الان به فکر بازی با نفت تهران هستیم. خداراشکر مهاجم ساحل عاجی مان هم می تواند در این مسابقه به میدان برود. امیدوارم که بتوانیم از این دو بازی خارج از خانه با حداکثر امتیازات بگذریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: