کد خبر: ۶۷۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
تعداد بازدید: ۳۸۵
به‌دلیل توهین به هنرمندان
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از توقیف نشریه یالثارات خبر داد. نوش‌آبادی با اشاره به مطلب نشریه یالثارات درباره برخی مهمانان جشن سینمایی حافظ، گفت: به کار بردن چنین واژه‌های سخیفی در فرهنگ ما جایگاهی ندارد و تخطی محسوب می‌شود؛ بنابراین مطابق تبصره قانون مطبوعات این نشریه متخلف شناخته شده و توقیف شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، حسین نوش‌آبادی در سی‌امین نشست خبری خود که صبح امروز - 11 مرداد ماه - در برج آزادی برگزار شد، از توقیف هفته نامه یالثارات خبر داد.

به گزارش آفتاب‌نیوز، او با اشاره به مطلب نشریه یالثارات درباره برخی مهمانان جشن سینمایی حافظ، گفت: به کار بردن چنین واژه‌های سخیفی در فرهنگ ما جایگاهی ندارد و تخطی محسوب می‌شود؛ بنابراین مطابق تبصره قانون مطبوعات این نشریه متخلف شناخته شده و توقیف شد.

نوش‌آبادی همچنین از ارجاع پرونده نشریه یالثارات به دادگاه خبر داد.

جریان کامل نشست سخنگوی وزارت ارشاد با خبرنگاران متعاقبا ارسال می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: