کد خبر: ۶۷۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
تعداد بازدید: ۶۱۹
مدیرتولید و روابط عمومی موسسه «آوای هنر» از تمدید روزهای برگزاری کنسرت «ناگفته» به هنرمندی شهرام ناظری و حافظ ناظری در تهران خبر داد.
وب‌سایت موسیقی ایرانیان: مدیرتولید و روابط عمومی موسسه «آوای هنر» از تمدید روزهای برگزاری کنسرت «ناگفته» به هنرمندی شهرام ناظری و حافظ ناظری در تهران خبر داد.

سید علی نیکونیا مدیرتولید و روابط عمومی موسسه آوای هنر توضیح داد: «با توجه به استقبال مخاطبان از کنسرت «ناگفته» با اجرای استاد شهرام ناظری و حافظ ناظری در محوطه فضای باز برج میلاد و اتمام بلیت کنسرت در روزهای ۱۳ و ۱۴ مرداد ماه، اجرای یاد شده در روزهای جمعه ۱۵، چهارشنبه ۲۰ و پنجشنبه ۲۱ مرداد ماه نیز تمدید شده است.»

شایان ذکر است که دور جدید کنسرت «ناگفته» در فصل و فضایی نو برگزار می‌شود و اعضای این کنسرت قرار است در محوطه باز برج میلاد در فضایی متفاوت و با تمهیدات ویژه برای مخاطبان به اجرای برنامه بپردازند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: