کد خبر: ۶۷۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۱۳۱۵
امید عالیشاه پیامی معنا دار را در اینستاگرام خود برای هواداران نوشت.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، امید عالیشاه در پیامی در اینستاگرام خود نوشت: یک پرده باید بداند که تا وقتی پنجره بازاست فرصت رقصیدن دارد!! عرض سلام و ادب ..... مطمئنا قدر این پیراهنو میدونیم و تا زمانی که افتخار پوشیدن این لباسٌ داریم از تمام توانمون استفاده میکنیم .... به امید پیروزی ارتش سرخ درتمامی میادین.

 

در تصویر منتشرشده از سوی عالیشاه وی در کنار محسن مسلمان دیده می شود تا وی پیام معناداری نسبت به برخی حواشی بدهد و مشخص شود میان او و محسن مسلمان اختلافی نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
0
0
یک تیم برای موفقیت دست به هرترفندی میزند بهش میگن درایت و سیاست . ولی دست به هر کاری نمیزند که بهش بگن پاپوش و خیانت .استقلال به نزدیکی هم نمیرسه چه برسه به اینکه بتونه برای پرسپولیس و بازیکناش دردسر درست کنه چون بازیکناش همه عاقلند و مهمتر از اون تیم رگ و ریشه داره ۴تا آدم ریش سفید ورزشی داره تا بخوان حواشی رو جمع کنن. حالا اونطرف بزرگای استقلال رو ببینیر هر روز یه حرف و حدیث البته در پرسپولیس هم آقا عبدی و اقا پنجعلی بعضی مواقع که حق هم دارن دل خوریشون رو رسانه ای میکنن که بده و ما هوادار ها این توقع رو ازشون نداریم ولی دوستشون داریم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: