کد خبر: ۶۷۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
تعداد بازدید: ۷۲۱
اسماعیل موسوی به سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای منطقه آزاد کیش منصوب شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، اسماعیل موسوی در حکمی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای منطقه آزاد کیش منصوب شد.

در این حکم آمده است:

نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای منطقه آزاد کیش از تاریخ 1395/05/01 منصوب می شوید.

امید است با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و امکانات شرکت، ارتقاء بهره وری، همکاری و تعامل سازنده با معاونین سازمان و اعضای هیات مدیره شرکت، انجام وظایف و مسئولیت در چار چوب اساسنامه مصوب شرکت، مدیریت و نظارت بر اجرای طرح های عمرانی و توسعه بنادر و فرودگاههای منطقه، تسهیل و تسریع در جذب سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی در راستای تحقق اهداف و برنامه های اجرایی شرکت، هماهنگی های لازم با سازمان ها و ادارات مرتبط با موضوع فعالیت شرکت، از اهم وظایف جنابعالی می باشد.

در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در چار چوب منشور دولت تدبیر و امید، از خداوند متعال توفیق شما را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت سه اصل صحت، دقت و سرعت مسئلت می نمایم.

                                         علی اصغر مونسان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: