کد خبر: ۶۷۴۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
تعداد بازدید: ۵۰۵
چهلمین همایش سلامت و زندگی همزمان با هفته اهدای خون فردا با حضور اهالی فوتبال برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،چهلمین همایش سلامت و زندگی همزمان با هفته اهدای خون فردا با حضور اهالی فوتبال برگزار خواهد شد.

به گزارش کاپ و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ دکتر توحید سیف برقی – رئیس کمیته پزشکی گفت: هفته اول لیگ برتر با عنوان هفته اهدای خون همراه بود و سازمان لیگ برنامه های مختلفی در طول برگزاری مسابقات به همین مناسبت داشت. به دنبال این موضوع برنامه ویژه ای فردا پنج شنبه 7 مرداد 95 در تالار ایوان شمس و ساعت 15:30 با حضور تعدادی از مربیان و بازیکنان مشهور فوتبال کشورمان برگزار می شود. 

وی در ادامه افزود: در این همایش، مراسم اهدای خون نیز خواهیم داشت و اساتید برجسته ای در خصوص خالکوبی و تتو، انتقال خون و ... سخنرانی خواهند داشت. همچنین کمپین "من خالکوبی نمی کنم، زیرا می خواهم خون اهدا کنم" نیز همزمان با این همایش برگزار می شود. در چهلمین همایش سلامت و زندگی با سخنرانی جمشید مشایخی به عنوان سفیر همایش سلامت و زندگی در خصوص اهدای خون همراه خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: