کد خبر: ۶۷۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
تعداد بازدید: ۵۳۳
شبکه اچ‌بی‌او از ادامه همکاری با مت دیمن و بن افلک برای ساخت فصل پنجم سریال مستند «پروژه گرین‌لایت» (Project Greenlight) انصراف داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از وب‌سایت آی ‌سینما: شبکه اچ‌بی‌او از ادامه همکاری با مت دیمن و بن افلک برای ساخت فصل پنجم سریال مستند «پروژه گرین‌لایت» (Project Greenlight) انصراف داد. فصل چهارم این مستند تلویزیونی که تنها موفق به جذب 1.3 میلیون نفر بیننده شد، در این مدت با چالش‌های متفاوتی از جمله اختلاف‌نظر عمیق میان سازندگانش روبه‌رو بوده است. اچ‌بی‌او در توضیح چنین تصمیمی گفته: «زمانی که در سال 2014 تولید فصل جدید سریال را کلید زدیم، فقط به احیای یک فصل فکر کردیم و اوایل سال 2016 به این نتیجه رسیدیم که ساخت دنباله سریال برای‌مان بی‌معنا و غیرمنطقی است.»



به گزارش ورایتی، اختلاف و درگیری میان افی براون تهیه‌کننده و جیسن مان کارگردان پروژه و همچنین کشمکش بین براون و مت دیمن، به بروز مشکلات عدیده‌ای حین ساخت فصل چهارم سریال منجر شد که درنهایت تاثیرش را در جذب مخاطب ناکافی به جا گذاشت. به این ترتیب، طبیعی است که مدیران شبکه اچ‌بي‌او انصراف خود را از ادامه ساخت این سریال مستند اعلام کنند، حتی اگر نام دو ستاره سرشناس هالیوود همچون مت دیمن و بن افلک را با خود یدک بکشد. آن دو پیش از تهیه و نگارش متن سریال «پروژه گرین‌لایت»، در سال 1997 فیلمنامه «ویل هانتینگ خوب» را نوشته بودند که به کارگردانی گاس ون سنت جلوی دوربین رفت.

دیمن نیز در گفت‌وگوی اخیر خود با آسوشیتدپرس به این خبر واکنش نشان داده: «من در جایگاهی نیستم که بخواهم برنامه‌ریزی‌شان را زیرسوال ببرم. کار بزرگی کردند. اما ما مجبوریم دوباره به دنبال شبکه تازه‌ای باشیم.» بازیگر و فیلمنامه‌نویس 45 ساله در ادامه یادآور شده تصمیم دارد سریال را به خریداران جدید معرفی کند و ترجیح می‌دهد فصل‌های بعدی سریال به صورت آنلاین به نمایش درآید.

دو فصل نخست «پروژه گرین‌لایت» اولین‌بار بین سال‌های 2001 تا 2003 از شبکه اچ‌بی‌او روی آنتن رفت و سومین فصل آن در سال 2005 از طریق شبکه تلویزیونی «براوو» به نمایش درآید و یک دهه بعد دوباره به روی آنتن شبکه اچ‌بي‌او بازگشت. در طول قسمت‌های مختلف سریال، فرصتی در اختیار کارگردان‌های فیلم‌اولی قرار می‌گیرد تا فیلمی بلند را جلوی دوربین ببرند.

سپتامبر سال گذشته بود که فصل چهارم سریال روی آنتن رفت و در جذب مخاطب کافی شکست خورد. دیمن این روزها درگیر تبلیغ و حمایت از فیلم جدید خود - «جیسن بورن» - است که به عنوان پنجمین بخش از فرنچایز سینمایی «بورن» از جمعه آینده (29 ژوییه) روی پرده خواهد رفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: