کد خبر: ۶۷۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴
تعداد بازدید: ۵۸۲
گلر تیم سیاه‌جامگان گفت: خوشبختانه توانستم واکنش‌های خوبی در بازی مقابل ذوب داشته‌باشم و خوشحالم که کاظمی از من راضی است.

به گزارش خبرداغ ،محمد ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، در خصوص پیروزی تیمش در بازی نخست مقابل ذوب اظهار کرد: با وجود اینکه این بازی شرایط خاصی داشت اما توانستیم به پیروزی برسیم و از این بابت خوشحالم. امیدوارم همه از عملکردم راضی بوده‌ باشند. توانستم چند عکس‌العمل خوب داشته‌باشم و خوشحالم که کاظمی از عملکردم راضی بود.
ناصری با انتقاد از عدم رعایت فیرپلی توسط ذوبی‌ها تصریح کرد: متاسفم، فقط می‌توانم همین یک کلمه را در خصوص حریف و رفتاری که نشان داد بگویم. مثل اینکه برای کسب نتیجه، بازیکنان ذوب‌آهن هر کاری می‌کنند. دوست داشتم در نخستین دیدار لیگ برتر کلین‌شیت کنم اما متاسفانه این موضوع میسر نشد.
دروازه‌بان تیم سیاه‌جامگان گفت: تمام تلاشم را در ادامه لیگ انجام می‌دهم تا بتوانم سنگربان اول تیم شهرم باشم. نازاریو و قدیمی‌پور هم دروازه‌بانان خوبی هستند و در عین رقابت، رفاقت خوبی با یکدیگر داریم و امیدوارم بتوانیم به یکدیگر کمک کنیم تا سیاه‌جامگان سود ببرد.
ناصری تاکید کرد: بدون شک برای قهرمانی گام برمی‌داریم. تیم یکدستی داریم و تلاش می‌کنیم تا به قهرمانی لیگ برتر دست یابیم.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: