کد خبر: ۶۷۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۴۰۸
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از اعلام نتایج آزمون دکتری این دانشگاه خبرداد و گفت: پذیرفته‌شدگان تا 11 مردادماه مهلت دارند با مراجعه به دانشگاه نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا ، دکتر اسحاق زمانی با اشاره به اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری دانشگاه خرمشهر اظهارکرد: امسال دو دانشجو در رشته زیست‌شناسی دریا گرایش جانوران دریا، 6 دانشجو در رشته تکثیر و پرورش آبزیان و دو دانشجو در رشته بوم‌شناسی آبزیان پذیرفته شده‌اند که نتایج روی پرتال دانشگاه قابل مشاهده است.

وی  افزود: امسال برای دو رشته زیست‌شناسی دریا گرایش بوم‌شناسی و رشته فیزیک دریا به دلیل حد نصاب نامطلوب شرکت‌کنندگان پذیرش انجام نشد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر تصریح کرد: پذیرفته‌شدگان تا 11 مردادماه مهلت دارند با مراجعه به دانشگاه ثبت‌نام اولیه را انجام دهند و نتایج نهایی پس از تأیید توسط سازمان سنجش در شهریورماه اعلام خواهد شد.

زمانی گفت: داوطلبان معترض با مراجعه به دانشگاه با ارائه مستندات و معیارهای امتیازبندی سازمان سنجش توجیه خواهند شد و داوطلبان تا شروع کلاس‌ها برای اعتراض مهلت دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: