کد خبر: ۶۷۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۳۵۲
دلیل حضور نصرالله سجادی در نشست اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشخص شد.

با فاصله یک روز از هم نصرالله سجادی در هیات مدیره هر دو تیم پایتخت حاضر شد تا گمانه زنی‌های زیادی در مورد لابی و تعیین تکلیف  برای تیم های بی‌مدیر عامل پایتخت شکل بگیرد اما واقعیت این است که حضور سجادی در هیات مدیره این دو تیم نه برای تعیین مدیر عامل  بلکه بیشتر برای بازرسی بوده است.

ظاهرا طی روز های اخیر وزیر ورزش تذکری جدی بابت قراردادهای پر هزینه استقلال و پرسپولیس به آنها داده و در نهایت با توضیح‌های سرپرست ها وزارت ورزش قانع نشده و سجادی برای سرکشی و بازدید و بحث در مورد قراردادها به هیات مدیره هر دو باشگاه مراجعه کرده است.

نکته جالب البته این است که او با قراردادهایی مواجه می شود که نصف آنها زیر زمین است و فشار برای اعلام آنها به صورت رسمی بسیار زیاد شده است. با این حال و با وجود عدم رضایت وزارتخانه از مبلغ برخی قراردادها همچنان برای این دو تیم مدیر عامل انتخاب نمی‌کنند!

منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: