کد خبر: ۶۷۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۴۱۰
سرمربی صنعت نفت گفت:در غیاب 5 بازیکن به مصاف صبا می رویم.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، نادر دست نشان در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل صبای قم اظهار داشت: خوشحالم اینجا هستم. نفت تیمی ریشه دار، قدیمی و مردمی بود که لیاقت حضور در لیگ برتر را داشت و بعد از 5 سال به حق خود رسید. نفت با توجه به شرایط خود اسکلت فصل پیش را حفظ کرده است. برای بازی فردا 9 نفر از بازیکنان فصل پیش بازی می کنند. 5 بازیکن جدیدمان شامل 3 بازیکن خارجی، حسین ساکی کاپیتان تیم ملی جوانان و یک دروازه بان ما حضور ندارند.

وی افزود: صبا مربی بسیار  ارزنده ای دارد. این تیم هم بازیکنان باتجربه ای دارد و امیدواریم بازی خوبی مقابل صبا انجام دهیم. زیرا ما جوانان شایسته ای داریم.

دست نشان درباره وضعیت مالی باشگاه گفت: وزارت نفت طوری برنامه ریزی کرده است که بیشتر پرداخت ها بر عهده هیات مدیره است و باید از اعتبارات شهر آبادان استفاده شود. مشکلاتی هست که باید حل شود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از صعود با هیات مدیره صحبت کردم و گفتم ساختار تیم نباید تغییر کند. این مساله به اجبار رخ داد. بحث های مربوط به انتقال نفت تهران پیش آمد و سرانجام هم بازیکنانی که مورد نظرمان بودند را به دلیل عدم توافق مالی نتوانستیم بخریم.

دست نشان تصریح کرد : نفرات جذب شده چندان تفاوتی از نظر قرارداد با سایر نفرات قدیمی ندارند و همین مساله باعث اتحاد و دوستی بین نفرات می شود. 6 ماه است در آبادان زندگی می کنم و در چنین شرایط آب و هوایی عاشقان صنعت نفت می خواهند تیمشان نتیجه بگیرد. شاید کار سخت تر هم شود زیرا آبادانی ها برزیلی به قضیه نگاه می کنند.

وی ادامه داد: من بعد از آمدن به آبادان فقط مورد لطف قرار گرفتم. ابتدا گفتم که امید چندانی برای صعود تیم هشتم، نهم جدول به لیگ برتر نداشتم. تیمی که حتی با گل شماری دهم بود. با این حال مردم در مواجهه با من می خواستند بمانیم و برای فصل بعد صعود کنیم. به آن ها می گفتم ما را نگران نکنید. ما می آییم و این به شرطی است که شما از ما حمایت کنید. من هیچ وقت روحیه خود را از دست ندادم. خوشبختانه بعد از 6-5 هفته، شرایطمان خیلی خوب شد. در آخرین هفته ها با دیدن انبوه جمعیت مثل دوران بازیگری حس کردم در آبادان هستم. این ها همگی کارشناس هستند و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

 

سرمربی پیشین نساجی درباره وضعیت این تیم بیان کرد: این قصه سر درازی دارد. من در اقصی نقاط کشور مربیگری کرده ام و از نظر رفتن به شهرهای مختلف فکر می کنم رکورددار باشم. با فرهنگ های مختلف تعامل داشته ام. البته در شهر خودمان با وجود عشق مردم، نظم و مدیریت وجود ندارد. زیرا تیم های تحت پوشش نساجی باید مدیریت شوند. مردم عاشقند اما باید صبر داشته باشند. من در آبادان هم 6 هفته اول را نتیجه نگرفتم اما هیچ مسوولی نگفت که شما چرا نتیجه نگرفته ای؟ در مس کرمان، پگاه گیلان و استیل آذین هم شرایط مشابهی حکمفرما بود. سال گذشته ماشین سازی مشکلات خاصی داشت و حتی درگیریهایی بین ماشین سازی و شهرداری وجود داشت. ما در نیم فصل در جایگاه پنجم جدول بودیم اما چیزی که برای موفقیت می خواستم در اختیارم نگذاشتند. من به تنهایی نمی توانم موفق شوم. البته خطیبی چیزهایی را در اختیار گرفت که نصف آن را هم به من ندادند و خطیبی نتوانست تیم را به لیگ برتر بیاورد. هر جا اتحاد باشد تیم موفق می شود. من 25 سال در نساجی بوده ام و عشقم این است که نساجی سرانجام به لیگ برتر بیاید. من خودم محمود فکری را در مسابقات آموزشگاههای قائمشهر دیدم و به نساجی آوردم. فکر می کنم نساجی هم از تیم هایی هست که همه دوست دارند به لیگ برتر بیاید. کما این که هر سال حدود 60 مازندرانی در لیگ برتر بازی می کنند.

دست نشان در خاتمه درباره وضعیت صبا تصریح کرد: شیر همیشه شیر است. صبا همیشه صبا است. این تیم بازیکنانی جذب کرده که برخی از آن ها به عنوان یک مربی در زمین توانمند هستند. صادقانه بگویم چه ببریم و چه ببازیم باید منتظر شانس باشیم. چون اولین بازی لیگ همیشه شانس حاکم است و تا تیم ها به آمادگی برسند باید از شانس خود استفاده کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: