کد خبر: ۶۷۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
تعداد بازدید: ۱۴۷۹
ماجرا از آن جا آغاز شد که دو روز پیش خبری مبنی بر "اخطار پلمپ اولین فروشگاه زنجیره ای خودرو در ایران" در یکی دو سایت خبری انعکاس یافت و متولیان این فروشگاه عصر همان روز مدارک و مجوزهای خود را بر روی سایت خود قرار دادند تا آب پاکی بر روی دست برخی رسانه نماها بریزند.
پرشین خودرو نوشت: یکی دو روزی هست که یکی دو تا از سایت های به اصطلاح خبری یا بهتر بگوییم باج گیر! اقدام به درج نامه های اخطار پلمپ می کنند و بررسی خبرنگار ما نشان می دهد که متاسفانه هدف از درج این اخبار چیزی جز اخاذی نبوده است!

به گزارش خبرداغ، ماجرا از آن جا آغاز شد که دو روز پیش خبری مبنی بر "اخطار پلمپ اولین فروشگاه زنجیره ای خودرو در ایران" در یکی دو سایت خبری انعکاس یافت و متولیان این فروشگاه عصر همان روز مدارک و مجوزهای خود را بر روی سایت خود قرار دادند تا آب پاکی بر روی دست برخی رسانه نماها بریزند.


براساس این گزارش، روز گذشته نیز نامه ای از سوی امیر خسرو فخریان رئیس هیات مدیره اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای برای رئیس اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه ها و فروشندگان خودرو به شرح ذیل صادر شد:


جناب آقای سعید موتمنی
رییس محترم اتحادیه دارندگان نمایشگاه ها و فروشندگان خودرو تهران
با سلام و احترام
بازگشت به چهار فقره اخطاریه پلمپ به شماره های 831/95 ، 832/95 ، 833/95 و 834/95 همگی به تاریخ 21/4/1395 مربوط به شرکت پرشین پارس به استحضار می رساند که علاوه بر صدور مجوز تاسیس از سوی مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ایجاد فروشگاه های زنجیره ای از سوی شرکت فوق الذکر، تقاضای شرکت مذکور برای دریافت پروانه کسب نیز مورد پذیرش این اتحادیه قرار گرفته و در شرف صدور می باشد و تمامی آدرس هایی که مورد اخطار واقع شده اند در زمره شعب این مجموعه زنجیره ای قرار دارد.
لذا با عنایت به مفاد ماده 86 قانون نظام صنفی و آیین نامه های ذیربط مستدعی است نسبت به رفع اثر از اخطارهای فوق اقدام فرمایید.
بدیهی است شرکت مذکور در مقابل هر نوع اقدام مغایر با قوانین ومقررات جاری کشور که موجب ایجاد هر گونه خسارت مادی و معنوی گردد محق به مطالبه حقوق شرعی و قانونی خود می باشد.
امیر خسرو فخریان
رئیس هیات مدیره اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای

 


این گزارش می افزاید: این نامه نگاری و مدارک و مجوزهایی که پیش تر این فروشگاه زنجیره ای آنها را دراختیار همگان قرار داد نشان می دهد که هر چند این فروشگاهی که نیامده زیر سئوال رفت اما فعلا از این آزمون ناجوانمردانه سربلند بیرون آمده است تا در ادامه شاهد فعالیت صحیح و در خدمت مردم آن نیز باشیم.
خیلی دوست داشتیم و داریم بیشتر از برخی رسانه نما ها و متاسفانه خبرنگارنماها بگوییم که کار فرهنگی را با فعالیت تجاری کثیف اشتباه گرفته اند اما به حرمت قلم و زحمت کشان واقعی این عرصه سکوت می کنیم و به درج این خبر کوتاه اما ... اکتفا می کنیم.
در پایان ضمن احترام به تمامی کسانی که با ایده ای نو به دنبال ایجاد کار و اشتغال زایی در کشور هستند انتظار داریم که صاحبان ایده های جدید با پیاده سازی صحیح آن، فضای اعتماد عمومی نسبت به ایده هایی با قابلیت اجرا را بیش از پیش پر رنگ کنند و مسئولان نظام نیز حمایت صحیح از ایده های ناب جوانان کشورمان را به منظور ایرانی آباد و شاد، در دستور کار داشته باشند.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: