کد خبر: ۶۷۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۷۶۰
فرمانده نیروی زمینی سپاه:
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان و در راس آنها آمریکا آنچه اکنون در کشورهای همسایه از جمله عراق شاهد آن هستیم استیصال قدرت‌های فرامنطقه‌ای و نفوذ معنوی ایران و انقلاب اسلامی در است.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سردار محمد پاکپور روز چهارشنبه در همایش فرماندهان و مسئولان عالی رتبه نیروی زمینی سپاه پاسداران در مشهد افزود: مرزهای برخی از کشورهای همسایه ایران امنیت لازم را ندارند که موجب سوء استفاده اشرار و ضدانقلاب برای انجام اقدامات تروریستی می‌شود.

وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی و حضور قوی رزمندگان نیروی زمینی سپاه تمام توطئه‌های آنها تاکنون خنثی شده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اعزام چندین گروه خرابکاری و تروریستی با تجهیزات زیاد به سمت ایران از سوی دشمنان و تجهیز گروهک‌های مستقر در شمال عراق اشاره و بیان کرد: نصرت الهی و رشادت‌های رزمندگان اسلام موجب شد ضربه‌های سنگینی به تیم‌های ضدانقلاب وارد شود.

وی گفت: توطئه دشمنان در راستای شکستن جبهه مقاومت و تامین امنیت رژیم صهیونیستی، شکستن سرپل مقاومت در سوریه بود اما آنچه در عمل اتفاق افتاد برخلاف برآورها و برنامه‌ریزی‌های آنها بوده است.

همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور ۴۰۰ فرمانده و مسئول عالی رتبه این نیرو امروز با حضور فرمانده کل سپاه در مشهد برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: