کد خبر: ۶۷۳۲۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
تعداد بازدید: ۳۴۸
با رای نمایندگان؛
نمایندگان مجلس در جلسه علنی صبح امروز پارلمان، یکی از اعضای فراکسیون امید را به‌عنوان ناظر مجلس در شورای عالی حفاظت محیط زیست را انتخاب کردند.
کریمی ناظر مجلس در شورای عالی حفاظت محیط زیست شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان نشست علنی امروز پارلمان، رضا کریمی را به عنوان ناظر مجلس در شورای عالی محیط زیست انتخاب کردند.

بر این اساس، این نماینده اردبیل عضو فراکسیون امید با ۹۸ رای از مجموع ۱۸۳ رای به‌عنوان ناظر مجلس در شورای عالی محیط زیست انتخاب شد.

این درحالی است که عباس پاپی‌زاده نماینده اصولگرای دزفول نیز به‌عنوان نامزد عضویت در این شورای از سوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی به صحن علنی مجلس معرفی شده بود که در نهایت از حضور در شورای عالی حفاظت محیط زیست بازماند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: