کد خبر: ۶۷۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
تعداد بازدید: ۶۴۰۳
پای کمیته اخلاق به تصویر جنجالی ارمنستان باز شد؛
پای کمیته اخلاق به عکس جنجالی استقلالی ها در ارمنستان باز شده است.
عکسی که برای رحمتی دردسرساز شد/ احتمال افزایش محرومیت دروازه بان استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سفر استقلالی ها به ارمنستان با یک جنجال همراه بود؛ رحمتی و برخی دیگر از بازیکنان این تیم در کنار یک خانم نیمه برهنه عکس گرفتند که انتشار این عکس بازتاب زیادی داشت.
 
از یک سو پرسپولیسی ها این عکس را سوژه کردند و مدعی شدند سوشا مکانی به خاطر عکس های نامتعارف فوتبالش در ایران نابود شد اما رحمتی و دیگر استقلالی ها چنین عکس هایی می گیرند.
 
از سوی دیگر شایعه شد که خانم مربوطه تطمیع شده تا کنار استقلالی ها قرار بگیرد و به این شکل آنها را به حاشیه ببرد!
 
نکته جالب اینجاست که گفته می شود شغل این زن در ارمنستان رقاصی است و از این طریق کسب درآمد می کند.
 
هر چه هست گفته می شود انتشار این عکس برای رحمتی می تواند گران تمام شود چرا که وی دو جلسه به خاطر رفتارهای ناپسندش محروم شد و با ورود کمیته اخلاق به ماجرای جدید ممکن است محرومیتش بیشتر هم شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
1
2
قانون بایدبرای بازیکنان یکسان اجراشود رحمتی مگر خواش رنگینتر از دروازه بان پرسپولیس است تاکی تبعیض وبرخوردهای دوپهلو
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
1
1
رقاصهه اگر تطمیع شده که پول بگیره که شغلش همینه و حرجی بر اون نیست . شرم و حیا و غیرت این بی حیاهای حرفه ای کجا رفته بود . اها یادم اومد . با گرفتن پولهای یامفت اونو تو کمد لباسشون جا گذشتند
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0
0
بابا من یه پرسپولیسیم ولی چرا الکی سوژه کردید اولندش این عکس تو خارج از ایران گرفته شد و اون خانم به عنوان یه طرفدار عکس گرفته. ولی عکسا سوشا داخل ایران بوده . د فیلم سوشا هم غیر طبیعی بودن حالت سوشا رو بیان میکرد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: