کد خبر: ۶۷۲۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۴۶۱
بر اساس اطلاعاتی که فروردین ماه از توافق طارمی و پرسپولیس منتشر شد، طارمی می‌توانست بعد از یک سال در صورت دریافت پیشنهادات اروپایی پرسپولیس را ترک کند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس در کنار مواضع موافق و مخالف هواداران این تیم، با ابهام‌های زیادی همراه بوده است. ابهاماتی که باعث شده پرسپولیسی‌ها نگران باشند یک سال بعد، دوباره سناریوی جدایی و چرخش‌های او تکرار شود.

 

دو فصل پیش، طارمی قرارداد دو ساله‌ای با پرسپولیس امضا کرد و نیم فصل، متممی به آن اضافه شد که به او اجازه می‌داد آخر فصل تیم را ترک کند. همین باعث شد پرسپولیسی‌ها ابتدای فصل گذشته قرارداد مالی جدیدی با او امضا کنند. رامین رضاییان هم قرارداد دو ساله‌ای با پرسپولیس داشت اما به راحتی از این باشگاه جدا شد. محسن مسلمان، با شرایطی شبیه رضاییان دوباره با باشگاه مذاکره کرد. قرارداد‌های دو ساله پرسپولیس، معمولا تمام گزینه‌های لازم برای جدایی بعد از یک سال یا حتی چند ماه را در اختیار بازیکن می‌گذارند.

 

پرسپولیسی‌ها ادعا کرده‌اند در قرارداد جدید طارمی، هیچ شرط و شروطی وجود ندارد. ابراهیمی، وکیل طارمی هم این موضوع را تایید کرده است: «قرارداد مهدی طارمی با پرسپولیس دو ساله بی قید و شرط بوده که تغییری در آن رخ نداده است. مبلغ قرارداد نهصد میلیون برای سال اول و نهصد و نود میلیون برای سال دوم تعیین شده است. آپشن های چهارصد میلیون تومانی صحت ندارد.»

 

استناد پرسپولیس و طارمی برای بازگشت او به ایران، قرارداد فروردین ماه دو طرف بود. بر اساس اطلاعاتی که همان زمان از توافق دو طرف منتشر شد، بر اساس قرارداد جدید طارمی می‌توانست در صورت دریافت پیشنهادات اروپایی باشگاه را ترک کند. در صورتی که همکاری جدید دو طرف بر اساس همان قرارداد انجام شده باشد، پرسپولیسی‌ها سال آینده هم باید خودشان را برای تکرار سناریوی امسال آماده کنند. تفریح اروپاگردی، برای مهاجمی که علاقه زیادی به تجربه‌های عجیب دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: