کد خبر: ۶۷۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
تعداد بازدید: ۳۸۶
دبیر شورایعالی مناطق آزاد:
اکبر ترکان با اشاره به مزیت های کیش گفت: این جزیره از دیرباز مرکز پشتیبانی لجستیکی از حفاری های دریایی است.

کیش پایگاه پشتیبانی از حفاری های دریایی استبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دبیر شورایعالی مناطق آزاد وویژه اقتصادی گفت: از سالها پیش جزیره کیش به دلیل امکاناتی نظیر پد هلی کوپتری، شبکه های پروازی  وعدم نیاز به دریافت روادید مرکز پشتیبانی از حفاری دریایی است .

اکبر ترکان افزود: تعداد زیادی از شرکت های حفاری دریایی درکیش پایگاه دارند وشرکت هایی که خدمات پشتیبانی مانند انبار و کارگاه  ارائه می کنند نیز درکیش مستقر شده اند.

وی با اشاره به بالا بودن هزینه های اجاره دکل گفت: با توجه به اینکه هرروز تاخیر درروند کار این دکل های نفتی هزاران دلار هزینه به همراه دارد ارائه خدمات پشتیبانی از ارزش زیادی برخوردار است.

مشاور رییس جمهور افزود: یکی از واحدهای تولیدی که درکیش افتتاح شد شرکت حفاری افقی است و با تولید تجهیزات مدرن و دقیق با همکاری یک شرکت کانادایی  می تواند محصولات و فناوریهای پیشرفته برای  پشتیبانی حفاری دریایی ایجاد کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: