کد خبر: ۶۷۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
تعداد بازدید: ۳۴۱
مشاور فنی باشگاه استقلال گفت: «در جایگاهی هستم که نیازی ندارم استقلالی بودنم و تعصبم روی استقلال را ثابت کنم.»
ورمزیار؛ همه می دانند که من دیوانه وار استقلالی هستم / به زودی شرح وظایف من ابلاغ خواهد شدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، صادق ورمزیار به عنوان مشاور فنی افشارزاده در استقلال انتخاب و مشغول به کار شد تا یک پیشکسوت دیگر نیز به جمع آبی پوشان پیوسته باشد.
 
ورمزیار در خصوص انتخاب خودش به عنوان مشاور فنی باشگاه استقلال اظهار داشت: «اغراق نیست اگر بگویم 40 سال است که استقلالی هستم و به عنوان بازیکن و مربی به این تیم خدمت کردم. خدا را شکر که در جایگاهی هستم که نیازی ندارم استقلالی بودنم و تعصبم روی استقلال را ثابت کنم.»
 
وی افزود: «همه می دانند که من دیوانه وار استقلالی هستم و از همین رو خدمت کردن به استقلال را برای خودم افتخاری می دانم. حال این خدمت به استقلال در هر لباس و پست و منصبی که باشد.»
 
ورمزیار گفت: «آقای افشارزاده خواستند تا در این مقطع کمک حال استقلال باشم و من هم پذیرفتم. چون همانطور که گفتم برایم من افتخاریست که در هر لباسی به استقلال خدمت کنم.»
 
پیشکسوت استقلال در خصوص شرح وظایفش نیز گفت: «به زودی از سوی باشگاه و خود آقای افشارزاده شرح وظایف من ابلاغ خواهد شد و در چارچوب آن گام خواهم برداشت. اما آنچه که مسلم است این است که برای همه مجموعه استقلال در این فصل موفقیت تیم بزرگسالان استقلال در اولویت قرار دارد و ما باید بکوشیم تا این تیم فصل پیش رو را با یک جام به اتمام برساند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: