کد خبر: ۶۷۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۱۵۳۸
بازیگر سینما تئاتر وتلویزیون کشورمان گفت: در کودکی شیطان بودم واز دیوار راست بالا می رفتم اما به مرور سعی کردم انسان خوبی شوم.
ناگفته هایی از زندگی شهرام عبدلی/ عبدلی : از دیوار راست بالا می رفتم / عاشق موسیقی کردی هستمبه گزارش خبرنگار خبرداغ  شهرام عبدلی بازیگر تئاتر سینما وتلویزیون کشورمان در برنامه ما و شمای شبکه جهانی سحر که بطور زنده از این شبکه شب گذشته به روی آنتن رفت اظهار کرد: در کودکی بچه ایی شیطان بودم که از دیوار راست بالا می رفتم این شیطنتم باعث ناراحتی بزرگترها شده بود و بچه جنوب شهر تهران هستم.
وی در ادامه با اشاره به ورود به عرصه هنر بازیگری افزود: من از همان اوایل کودکی به بازیگری علاقه مند بودم وسعی در تلاش برای درخشش در این عرصه داشتم به صورت کاملا فعال در گروه تئاتر مدرسه شرکت داشتم تا اینکه درسن 14 سالگی و توسط استادی به صورت جدی با بازیگری آشنا شدم
عبدلی گفت: در سن 20 تا 30 سالگی دوست داشتم بازیگر مشهوری شوم اما اکنون خواستار این هستم که انسان خوبی باشم چرا که انسان خوب بودن بر بازیگر مشهور بودن ارجحیت دارد.
بازیگر سینما ،تئاتر و تلویزیون کشورمان عنوان کرد: تمایلی ندارم فرزندانم بازیگر شوند چراکه دوست ندارم سختی هایی که من کشیده ام آنها نیز متحمل شوند. البته باید گفت تنها دلخوشی ما بازیگران لطف مردم است که اگر مهربانی آنان نباشد نمی توان یک دقیقه هم به بازیگری ادامه داد.
وی اضافه کرد: من عاشق موسیقی کردی هستم چرا که موسیقی کردی موسیقی زندگی است.
عبدلی اضافه کرد: من آرزو دارم در یک سریال یافیلم نقش کرد یا اسیر را بازی کنم. چراکه به مردم کشورم عشق می ورزم.

بازیگر کشورمان در پاسخ به سوالی که به چه بازیکنی علاقه دارید گفت: مسی بازیکن مورد علاقه من است. و خوشحالم از اینکه مردم در خارج از کشور بازی مرا می بینند.

وی در پایان یاد آورشد: ازاینکه کردهای خوب کشور عراق نیز بازی مرا می بینند خوشحالم وا ز ابراز علاقه آنان تشکر می کنم ودر واقع باید گفت که با من تماسی داشته اند وجای بسی تقدیر دارد و من امیدوارم در کارهای بهتری باز برای مردم کشورم و سایر کشورها ایفاء نقش کنم.
انتهای پیام/

تنظیم :خدیجه خدائی






بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
1
از خبرنگار مربوطه خانم خدایی تشکر می کنیم . مرسی که به همه کردهای کشور ایران و عراق در خبرشون ارج نهادن امیدوارم شاهد موفقیت تون باشیم .
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
1
سایت خوبی دارین ممنون بازهم از این گزارش ها بزارین
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: