کد خبر: ۶۷۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
تعداد بازدید: ۵۳۶
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «به عنوان خوشامدگویی پیراهن شماره 9 را به مهدی طارمی دادم تا به نوعی به او خوشامد گفته باشم.»
امیری؛ پیراهن شماره 9 را به عنوان خوشامدگویی به طارمی دادمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، وحید امیری در مورد اینکه پیراهن شماره 9 را در بازگشت مهدی طارمی به او بازگرداند، اظهار داشت: «صاحب اصلی این پیراهن طارمی آقای گل فوتبال ایران است. امیدوارم کنار یکدیگر سال خوبی را در پرسپولیس داشته باشیم.»
 
وی افزود: «این کوچکترین کار بودی که از دستم بر می‌آمد. به عنوان خوشامدگویی این پیراهن را به طارمی دادم چرا که واقعا این شماره برازنده او است.»
 
محمود خوردبین هم در این خصوص گفت: «من کار خیلی قشنگی دیدم. ما فکر می کردیم که مهدی نمی آید و شماره 9 را به وحید امیری داده بودیم. وحید امیری شماره 9 را به مهدی طارمی داد و شماره 19 را برای خودش گرفت. بسیار کار قشنگی بود. این را یک کار جوانمردانه و ورزشی می گویند. دست هر دو نفرشان درد نکند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: