کد خبر: ۶۷۲۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
تعداد بازدید: ۴۷۲
افشاگری در خصوص پولشویی رضا ضراب؛
یک فرد مطلع در خصوص مسائل ایران و ترکیه گفت باشگاه ریز اسپور متعلق به رضا ضراب سرمایه دار ایرانی است.
نقش مجرم مشهور اقتصادی در انتقال طارمی و رضاییان به ریزاسپوربه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  برای خیلی ها این سوال ایجاد شده بود که باشگاه ریز اسپور که ناگهان خواهان جذب دو بازیکن ایرانی شد و رامین رضاییان و مهدی طارمی را به خدمت گرفت، از کجا پیدایش شده و متعلق به کیست؟
 
ساعتی پیش یک منبع موثق و مطلع در زمینه مراودات ایران و ترکیه در گفتگویی محرمانه، مدعی شد ریز اسپور یکی از زیر مجموعه های رضا ضراب، سرمایه دار ایرانی است که خارج از کشور مدتی را در بازداشت به سر می برد.
 
رضا ضراب که در ایران به عنوان همسر ابرو گوندش خواننده سرشناس ترک شناخته می شود، برای پولشویی در ورزش هم سرمایه گذاری کرده و گویا سهام دار اصلی باشگاه ریز اسپور ترکیه و مرد پشت پرده این باشگاه است.
 
او که قبلا در همکاری دنیزلی و پرسپولیس نقش داشت، انگار در زمینه جذب رضاییان و طارمی هم که این یکی از ترانسفرش نافرجام بود، نقش ایفا کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: