کد خبر: ۶۷۲۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
تعداد بازدید: ۴۷۵
در جلسه کمیسیون شورا‌ها انجام شد؛
عضو هیأت رئیسه کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور مجلس با تشریح جلسه این کمیسیون گفت: قرار است جلسه‌ای با اعضای شورای نگهبان برای بررسی ایرادات طرح استانی-شهرستانی شدن حوزه‌های انتخابیه انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، اصغر سلیمی با اشاره به با اشاره به جلسه عصر امروز  کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی از انتخاب ۴ نفر از اعضای این کمیسیون برای معرفی به صحن جهت عضویت در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب خبر داد و گفت: دوازده نفر از اعضای کمیسیون شورا‌ها برای عضویت در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب ثبت نام کردند که از این تعداد ۴ نفر به صحن علنی معرفی شدند تا نمایندگان ۲ نفر از آن‌ها را برای عضویت در این کمیسیون نهایی کنند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر همین اساس قاسم میرزایی نکو با ۹ رأی، بنده (اصغر سلیمی با ۸ رأی، ابوالفضل ابوترابی با ۸ رأی و پروانه مافی با ۷ رأی برای انتخاب نهایی در صحن علنی از سوی کمیسیون شورا‌ها معرفی شدند.

لایحه سازمان مدیریت بحران و حوادث کشور در دستور کار مجلس دهم قرار گرفت

وی در ادامه به دستورکار بعدی کمیسیون متبوع خود اشاره و بیان کرد: لایحه سازمان مدیریت بحران و حوادث کشور در دستور کار دوره قبل مجلس قرار داشت که قرار شد در راستای نیل به اهداف برنامه ششم توسعه کشور مجدد در دستور کار کمیسیون قرار گرفته و بررسی شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خانه ملت به دستور کار نهایی این کمیسیون اشاره و خاطرنشان کرد: طرح استانی- شهرستانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی که از سوی شورای نگهبان اعاده شده بود در دستور کار کمیسیون قرار گرفت و قرار شد جلسه‌ای با این شورا گذاشته شود تا ایرادات آنکه شامل ایرادات مالی و بحث‌های قومی، مذهبی و قبیله‌ای بود برطرف شده و نهایی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: