کد خبر: ۶۷۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
تعداد بازدید: ۴۴۱
نقوی حسینی:
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: انتخابات هیأت رئیسه کمیته‌های ۵ گانه این کمیسیون امروز برگزار شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سیدحسین نقوی حسینی، در تشریح نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: در ابتدای جلسه امروز کمیته‌های سه گانه اصلی تشکیل جلسه دادند و صفاری نطنزی به عنوان رئیس کمیته روابط خارجی و نجفی نایب رئیس کمیته روابط خارجی و شوشتری نیز دبیر کمیته شدند. در کمیته دفاعی نوریان به عنوان رئیس و رضایی نایب رئیس و خانم چنارانی به عنوان دبیر انتخاب شدند. نانواکناری رئیس کمیته امنیت و علوی به عنوان نایب رئیس کمیته امنیت و نقوی حسینی به عنوان دبیر انتخاب شد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خانه ملت ادامه داد: همچنین در نشست امروز کمیته هسته‌ای مورد بحث قرار گرفت و در ‌‌نهایت ذوالنور به عنوان رئیس و گودرزی به عنوان نایب رئیس و برومندی دبیر کمیته هسته‌ای شدند، در کمیته حقوق بشر نیز شوشتری به عنوان رئیس و برومندی به عنوان نایب رئیس و نقوی حسینی دبیر کمیته شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: