کد خبر: ۶۷۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
تعداد بازدید: ۷۴۴
مهاجم تیم پرسپولیس گفت: بازی های بهتری را از پرسپولیس نسبت به پارسال خواهیم دید.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ،مهدی طارمی در گفت و گویی درباره بازگشت خود به پرسپولیس و اتفاقات رخ داده در روزهای گذشته توضیحاتی داد.

 

 

*بار دیگر به پرسپولیس برگشتی. رفتنت به مذاق هواداران خوش نیامد.

به نظر من هرکسی در زندگی اش اشتباه می کند. یا این اشتباه می تواند کوچک باشد یا بزرگ. الان خیلی خوشحالم از اینکه به باشگاه محبوبم پرسپولیس برگشتم و امیدوارم امسال سال خوبی داشته باشیم و در دو جام قهرمان شویم.

*سوالی هم است که قراردادت با ریزه اسپور چگونه است؟ شکایت می کنند یا نه؟ خودت چه فکر می کنی؟

این بحث ها بحث های حاشیه ای است و اصلا من به این مسائل فکر نمی کنم. این ها را می توانید از وکیلم یا آقای طاهری استعلام بگیرید. آنها به شما می گویند. این ها بحث مهمی نیست. حاشیه ای است.

*پارسال هم به عنوان آقای گل لیگ شناخته شدی و ارزشمندترین بازیکن شدی. فکر می کنی به آن تعداد گل هایی که زدی امسال به هدف خودت برسی؟

صد در صد که نمی شود گفت. ولی من تمام تلاش خود را می کنم که امسال باز هم آقای گل بشوم و تعداد گل های بیشتر نسبت به پارسال بزنم و دوباره ارزشمندترین بازیکن لیگ هم بشود.

اسکلت تیم را چطور می بینی؟

خدا را شکر اسکلت پارسال تیم حفظ شده است. چند نفر جدید هم اضافه شدند؛ ساسان انصاری، بیرانوند، آرام طبع، حسینی و چند بازیکن دیگر. این طور که من از بچه ها استعلام گرفتم تیم خیلی خوب است و انشاالله که بتوانیم دوباره بازی های پارسال را انجام دهیم و هم هجومی هم حمله ای باشیم. امسال تلاش می کنیم نسبت به پارسال کمتر گل بخوریم و انشاالله قهرمان شویم.

این نوید را به هواداران می دهی که امسال پرسپولیس متفاوت را ببینند از خود مهدی طارمی در خط حمله گرفته تا دروازه بان؟

مطمئن باشید امسال خیلی متفاوت تر می شود. چون ما پارسال با اینکه اولین سال مان بود ولی خوب با هم هماهنگ شدیم ولی امسال چون سال دوم مان است همه از بازی هم آگاهی داریم. میدانیم که در بازی از همدیگر چه می خواهیم و شرایط مان نسبت به پارسال بهتر است و فکر می کنم بازی های بهتری را از پرسپولیس نسبت به پارسال ببینیم.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: