کد خبر: ۶۷۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
تعداد بازدید: ۳۴۱
رئیس کمیسیون قضایی مجلس:
رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: افشای فیش‌های حقوقی نامتعارف، مثبت است.
افشای فیش‌های حقوقی نامتعارف، امری مثبت بودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، الهیار ملکشاهی درباره افشای فیش‌های حقوقی اظهار کرد: این فیش‌ها مربوط به تعداد معدودی بود و بیشتر متعلق به جاهایی که هیأت مدیره و امنا حضور دارند؛  اگرچه هیأت مدیره برای وضع مقررارت و پرداختی‌ها اختیارات دارند اما باید مراعات می‌کردند که متأسفانه برخی از آن‌ها از این اختیارات سوء استفاده کرده‌اند.

وی افزود: افشای فیش‌های حقوقی و پرداختی‌های نامتعارف نشان‌دهنده این است که مسئولان نظارتی کوتاهی کرده‌اند و باید مانع این کار می‌شدند.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: افشای این فیش‌ها اثر منفی ندارد، بلکه مثبت است و مسئولان متفق‌القول روی این قضیه نظر مثبت دارند و مقام معظم رهبری و ریاست جمهور نیز خواستار برخورد با متخلفان شده‌اند.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار کرد: دستگاه‌های نظارتی در این خصوص باید فعال‌تر شوند و حساسیت بیشتری به خرج دهند تا دیگر شاهد حقوق و مزایای نامتعارف نباشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: