کد خبر: ۶۷۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
تعداد بازدید: ۵۰۸
سرمربی تیم پدیده گفت:نفرات جدید مان امروز نشان دادند که ما اشتباه نکردیم.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ،رضا مهاجری پس از بازی دوستانه تیمش مقابل اکسین اظهار داشت: بعد از یک دوران سخت بدنسازی بازی جدی  انجام دادیم. 60، 70 دقیقه خوب بودیم ولی بعد افت  کردیم. امیدواریم در این چند روزی که مانده مشکلات مان را حل کنیم.در مجموع  بازی خیلی خوبی بودو محک جدی خوردیم.

وی درباره خریدهای این فصل تیمش گفت: بر مبنای نیاز خرید کردیم.نفرات جدید مان امروز نشان دادند که ما اشتباه نکردیم. تیم های آقا فیروز همیشه خوب بازی می کنند از ایشان خواهش کردم اولین بازی خود را مقابل تیم آنها انجام دهیم و خواستند تیم ما را تجزیه و تحلیل کنند.

مهاجری درباره مکان بازی با تراکتور بیان داشت: هنوز مکان بازی مشخص نیست.

وی درباره قرعه کشی لیگ برتر گفت: ما پارسال هم همین قرعه را داشتیم قرعه راحتی نبود. قرعه یک جا به نفع شماست و یک جا به ضرر شماست.

مهاجری درباره فساد در فوتبال اذعان داشت: فوتبال در واقع بخشی از جامعه ماست. نمی توانم فساد در فوتبال را کتمان کنم. خیلی باشگاه ها هستند سالم کار می کنند. صرف اینکه یک قطره کثیف در این آب زلال افتاده نباید همه را یکسان نگاه کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: